środa, 15 stycznia 2014

Na dobry początek

Witam wszystkich na blogu bitofcinnamon.blogspot.com :)
Jestem bardzo podekscytowana tym, że w końcu odważyłam się założyć bloga. Myślałam nad tym bardzo długo i nie mogłam się zdecydować. Czytałam bardzo dużo blogów, zastanawiając się, jak wyglądałby mój i czy ktoś w ogóle chciałby go czytać. Ostatecznie zrobiłam to. Zupełnie spontanicznie - nie wiedziałam dokładnie, jak blog będzie wyglądał, albo - co jest większym powodem do zmartwienia - o czym będzie. Zadecydowałam ostatecznie, że tematyką bloga będzie wszystko (i nic ;p). Brzmi dziwnie? Może trochę, ale myślę, że jakoś dam radę. Będę zamieszczała posty dotyczące gotowania, ale może zdarzy mi się też napisać o jakiejś książce, albo filmie czy jakimś produkcie spożywczym :) Chcę, patrząc na bloga mówić: Taka właśnie jestem, to mnie interesuje. Trochę się boję. Tego, że zdjęcia nie będą znośne, albo że przepisy będą nudne i nie będę mieć żadnych czytelników. Jednak postaram się myśleć pozytywnie. Pierwszy właściwy post powinien ukazać się niebawem, prawdopodobnie będzie to przepis, więc mam nadzieję, że będzie się podobać :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)