sobota, 22 lutego 2014

22.02.14/ Jaglana serowa szarlotka w miseczce + LBA

Po tych wszystkich plackach, miałam ochotę na coś w miseczce. Jednak nadal muszę trzymać się jednego smaku, bo moje jabłkowe zapasy jeszcze się nie skończyły. Dzisiejsze śniadanie jest jakby wariacją szarlotki z serem. W miseczce wylądowała kasza jaglana z mlekiem i daktylami - później dołączył do niej także budyń, a następnie miodowy twarożek i jabłka. Wszystko z porządną dawką cynamonu :D


~~Budyniowa kasza jaglana gotowana na mleku z daktylami, podana z miodowym twarożkiem z rodzynkami i prażonymi jabłkami; cynamonem~~



Do tego jeszcze pochłonęłam kilka sporych garści szarlotkowej granoli, która nie wyszła :( Jednak zjeść ją trzeba, bo skończyły się wszystkie płatki.



No to teraz LBA :)  Bardzo dziękuję za wyróżnienie Karolinie, jestem nowa w tym ogromnym świecie blogów kulinarnych, więc jest mi bardzo miło, że zostałam nominowana - to chyba oznacza, że ktoś czasami tutaj zajrzy :)

1.Bez czego nie wyobrażasz sobie poranka ? 
Bez śniadania, zdecydowanie.
2.Jakie miejsce chciała byś bardzo odwiedzić ?
Jest bardzo dużo takich miejsc, ale myślę, że najbardziej zależy mi na odwiedzeniu Włoch i Islandii.
3.Wolisz posiedzieć w domu z kubkiem kakao/herbaty i dobrą książką , czy może raczej wyjść na miasto ? 
To zależy od mojego nastroju i od tego, z kim miałabym wyjść :)
4.Masło orzechowe vs Nutella ? 
Oczywiście, że masło orzechowe!
5.Ulubione święta 
Lubię każde święta, nie mam ulubionych - może dlatego, że na każde święto mogę ugotować coś specjalnego :D
6.Czy od zawsze lubiłaś gotować ? 
Tak naprawdę polubiłam gotowanie jakieś dwa lata temu - wtedy to zaczynało stawać się moją pasją, ale od zawsze lubiłam pomagać mamie np. podczas pieczenia ciasta :)
7.Jest jakiś składnik , który zawsze , ale to zawsze jest u ciebie w kuchni ? 
Cynamon <3
8.Jesteś przesądna/y ?
To zależy, jak chcecie to rozumieć. Nie boję się piątków czternastego, zbitych luster czy czarnych kotów na mojej drodze, więc chyba nie.
9.Jaki sport jest twoim ulubionym ? 
Bardzo lubię hokej, taniec i takie bardziej 'indywidualne' sporty - jak fitness czy pilates.
10.Co przeważnie robisz gdy jesz śniadanie (oglądnie tv , komputer itp.) ?
Zazwyczaj skupiam się tylko na jedzeniu, delektuję każdym kęsem :)
11.Za co cenisz innych ludzi ?
Za szczerość, wsparcie, taką jakby... 'prawdziwość'...

Przyszła kolej na moje pytania:
1) Gorzka, biała czy mleczna czekolada?
2) Jakie jest Twoje najwcześniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
3) Co jest, według Ciebie, najważniejsze w przyjaźni?
4) Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
5) Były chłopak Twojej przyjaciółki zaprasza Cię na randkę. Co robisz w takiej sytuacji?
6) Czy masz jakieś dziwne nawyki?
7) Czy masz ulubioną książkę kulinarną? Jeśli tak, to jaką?
8) Czy myślałaś o przejściu na wegetarianizm?
9) W jakim innym kraju mogłabyś zamieszkać?
10) Jakie jest najdziwniejsze połączenie kulinarne, jakie widziałaś?
11) Czy jest jakaś potrawa, którą od dawna chcesz przygotować, ale masz jakieś obawy?

Nominuję: Wiktorię, Karolinę, Sylwię, Patrycję, Basię, Albę Karyntię, Hanię (Paulinę), Darię.... I nie wiem kogo jeszcze. Jak już wspomniałam wyżej, jestem mój blog jest tutaj nowy i jeszcze trochę się Was wstydzę... I może trochę boję. Nie chcę być jakaś irytująca, wtrącająca się w zawarte tutaj już znajomości i wgl.
Życzę miłej soboty! Chociaż może pojawię się dzisiaj z jakimś ciastem, kto wie ;)



Zainspiruj się kaszą! II edycja Śniadanie mistrzów Drugie śniadanie w pracy

9 komentarzy:

  1. Nie bój się nas, nie gryziemy. Wszystkich przyjmujemy tu miło. Wiem coś o tym, bo sama niedawno założyłam bloga, a jest tyle wspaniałych osób, które czytają mojego bloga. Na pytania odpowiem jutro, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za nominację :)
    Na pytania odpowiem przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! :)
    ja też jestem tu od nie dawna, ale wszystkich już bardzo lubięę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Ci za nominację, wkrótce pojawią się odpowiedzi :) a jabłka mogłabym jeść na okrągło, więc twoje jabłkowe śniadania bardzo mi się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, no i czekam na odpowiedzi ;)

      Usuń
  5. Ja też niedawno zakładałam bloga i czuję się nieswojo! :)
    Dziękuję za nominację, postaram się jutro odpowiedzieć :P
    I pyszne śniadanko <3

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)