piątek, 28 lutego 2014

28.02.14/ Owsianka z siemieniem lnianym, kremem czekoladowym i bananem.


Owsianka z jajkiem i siemieniem lnianym na mleku, przełożona kremem czekoladowym* i podana z bananem

* banan i kakao




Eksperymentuję z jajkiem, tym razem bez daktyli. Wnioski? Owsianka była kremowa i lepka zarówno dzięki jajku jak i daktylom, tak myślę. Nie mam pewności, bo dzisiaj jajko wkręciłam do owsianki w inny sposób; ubiłam białko, delikatnie wmieszałam żółtko do piany i dodałam to ugotowanej i zdjętej z ognia owsianki. Wcześniejszy sposób chyba był lepszy; ten pewnie lepiej sprawdziłby się bez żółtka. Wtedy była by taka owsiana chmurka :)
Wiem, że zdjęcia dzisiaj są tragiczne, ale smakowało o wiele lepiej niż wygląda na zdjęciach. No i myślę, że aż tak źle jak na nich się nie przedstawiała.

O jeju, jaki ten 'krem czekoladowy' słodziutki! A wszystko za sprawą bardzo dojrzałego banana :) Więcej niż połowę dużego banana zmiksowałam z 'czubatą łyżeczką' kakao (naprawdę czubatą, proszek na niej miało z kilka centymetrów ;p).

Koniec ferii, a ja prawie nic nie zrobiłam... Muszę wziąć się do pracy.





10 komentarzy:

  1. No porywam tę owsiankę ! Z jajeczkiem bananem i siemieniem = Idelanie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianki z jajkiem są najlepsze <333
    Ten kremik musiał bosko smakować *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Krem był pyszny - okropnie słodki (z banana w końcu), ale na szczęście owsianki nie dosładzałam i wszystko razem dobrze smakowało:)

      Usuń
  3. Bo ferie są od tego aby odpoczywać! :D
    A jajka do owsianki raczej boję się dodać hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale czas już wrócić do rzeczywistości... Nie bój się, też miałam obawy - jak swoją pierwszą z jajkiem przekładałam do miseczki, to nawet czułam jajecznicę ;p - ale tylko przez chwilę i w smaku zupełnie nie było go czuć. Dało tylko naprawdę świetną konsystencję i więcej wartości odżywczych :)

      Usuń
  4. No i super owsianka. Najważniejsze, że smakowała, a wygląd wcale nie jest taki zły. Czasem po prostu automatycznie zdjęcia nam nie idą. Złe światło, ble ble ble. Nie ma co się przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owsianki z jajkiem są zawsze takie kremowe!
    A ferie są od tego, żeby odpoczywać, więc nie przejmuj się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. owsianki z jajkiem jeszcze nie jadłam!
    a Twoja owsianka wygląda bardzo smacznie!
    ten krem mnie bardzo kusi! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od dawna kusi mnie owsianka z jajem, chyba czas ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)