poniedziałek, 3 lutego 2014

Kasza jęczmienna pomarańczowo-kokosowa z twarożkiem bananowym

Chodził za mną twarożek bananowy, więc wiedziałam, że musi się znaleźć w moim dzisiejszym śniadaniu. Kaszy jęczmiennej na obiad ugotowałam więcej, więc, żeby się nie zmarnowała, postanowiłam ją wykorzystać. Widziałam na wielu blogach owsianki i kasze gotowane na sokach, herbatach i byłam ciekawa jak smakują. Padło na sok pomarańczowy - a jak pomarańcze to i czekolada, w garnku wylądowała również reszta wiórków kokosowych, a w miseczce mandarynka :) Wiem, że Ameryki nie odkryłam tym przepisem i w zasadzie jest on nie potrzebny, ale i tak chcę się nim podzielić, ponieważ było pysznie i na pewno jeszcze nie raz powtórzę takie śniadanko... Jedyne, czego żałuję, to fakt, że było tego tak mało :D Wydawało mi się, że kaszy w garnku jest więcej.

*Kasza jęczmienna  gotowana na soku pomarańczowym z wiórkami kokosowymi, podana z twarożkiem bananowym w towarzystwie wiórków kokosowych i mandarynki*

Składniki:
Ugotowana kasza jęczmienna
Sok pomarańczowy 100% (najlepiej świeżo wyciśnięty)
Wiórki kokosowe
pół kostki twarogu
pół banana
trochę mleka

dodatkowo: czekolada (chociaż według mnie to dodatek obowiązkowy ;p) i mandarynka, wiórki kokosowe raz jeszcze

Jak zrobić? 
Dowolną ilość kaszy jęczmiennej włożyć do garnka i zalać sokiem pomarańczowym (troszkę ponad jej poziom). Gotować aż kasza wchłonie płyn, często mieszając. W międzyczasie dodać wiórki kokosowe. 

Twaróg zblendować z bananem i mlekiem (do konsystencji)

Kaszę przelać do miseczki, wyłożyć na nią twarożek, posypać wiórkami kokosowymi i ozdobić czekoladą i mandarynką. 




Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)