sobota, 8 lutego 2014

Pierwsza pieczona owsianka

Dzisiaj skusiłam się na pieczoną owsiankę, widziałam ją już na wielu blogach i dziwiłam się, że jeszcze jej nie jadłam, a przynajmniej nie w takiej wersji. Do tej pory jadłam tylko zapiekany makaron, płatki, ryż i kasze z jogurtem i różnymi dodatkami - też było bardzo dobre, ale zastanawiałam się, jak musi smakować taka 'prawdziwa' pieczona owsianka :) Drugą rzeczą, jaką mnie dziwiło, był proszek do pieczenia w składnikach. Powinna wyrosnąć? ;p Przecież to nie ciasto.... Pooglądałam kilka przepisów i postanowiłam stworzyć coś sama :)

PIECZONA OWSIANKA
*bananowa z cynamonem, podana z orzeszkami ziemnymi, jogurtem, cynamonem i gorzką czekoladą [jogurtem polałam po zrobieniu zdjęć ;)]*



Składniki:
6 łyżek płatków owsianych
1 jajko
pół szklanki wody
cynamon
pół dużego banana
gorzka czekolada
orzeszki ziemne

Sposób przygotowania:

Wieczorem wymieszać płatki z wodą, jajkiem i cynamonem.
Rano dodać banana, orzeszki, czekoladę. 
Wstawić do piekarnika nagrzanego do 200 stopni na 40 minut. Podawać z czekoladą, twarożkiem, jogurtem, owocami... Smacznego :)






Jakie to było dobre, nawet nie przypuszczałam, że może tak smakować. Bananowe ciasteczko :D
Szkoda tylko, że nie było mleka ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)