wtorek, 4 marca 2014

04.03.14/ Daktylowa, waniliowa, herbaciana królowa z jajkiem

Dzisiaj zjadłam coś bardzo smacznego - było tak pyszne, że sama byłam zdziwiona :D Zdecydowanie do powtórzenia - i to wielokrotnego! A skoro herbaciana, to i w kubeczku ;) I to bardzo mądrym - tylko popatrzcie na to, co jest na nim napisane ;p Motywujące? No i zdjęcie znowu nie są zbyt dobre... Wstaję gdy jest ciemno, więc robienie zdjęć w naturalnym świetle odpada :\






Owsianka gotowana z suszonymi daktylami i migdałami na waniliowej, zielonej herbacie i mleku z jajkiem, podana z waniliowym serkiem homo, domowymi płatkami śniadaniowymi, suszonymi daktylami i figami


Dzisiaj wpadła mi piąteczka z chemii :) A dokładniej - z wartościowości. Ulżyło mi, bo to mnie dręczyło po nocach, w dzień też ;p Jak wróciłam do domu, to mój tata strasznie mnie zaskoczył - spytał się, kiedy znowu będę robić to 'Twoje jedzenie'; 'zielone coś' - chodziło mu oczywiście o smoothie :D Cieszę się, że mu smakuje - przynajmniej tak mogę przemycić do jego diety trochę witamin i zieleniny :) Kolejna zaleta zielonych koktajli, proszę to zanotować  :)

Miłego wieczoru :)

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jasne, że możesz, częstuj się :D Dziękuję :)

      Usuń
  2. Gratuluję 5! A owsianka na herbacie brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam taką owsiankę, chyba najsmaczniejsza do tej pory :D Dziękuję :)

      Usuń
  3. Gratuluję tak pięknej ocenki :**
    Owsianka na herbacie jest pyszna i jeszcze ten kubeczek : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owsianka herbacianka hehe :D Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  4. Gratuluję 5!
    Fajnie, że Twój tata lubi zielone smoothie, bo chociaż coś zdrowego je :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)