piątek, 7 marca 2014

07.03.14/ Jęczmienianka na waniliowym rooibosie z kokosem, waniliową maślanką i mango.

Dzisiaj ponownie herbaciano, bo bardzo zasmakował mi taki wariant owsianki :) Z takim wyjątkiem, że dzisiaj płatki jęczmienne i nie do końca na herbacie, bo rooibos to właściwie nie herbata, jednak bardzo lubię ten napar, więc jęczmienianka była bardzo aromatyczna i smaczna :) Zrezygnowałam też z jajka - częściowo dlatego, że zapomniałam ;)
Poznałam dzisiaj kolejną wyjątkowo pyszną parę - mango i wanilię, naprawdę świetnie się ze sobą komponują :) To było moje drugie podejście do tego owocu. Pierwsza myśl po pierwszym spróbowaniu to "brzoskwinia z pieprzem!", ale dzisiaj smakowało mi o wiele bardziej. Może to kwestia odmiany, dojrzałości? Nie wiem, ale to już bez znaczenia, bo mango zdobyło już moje serce :D

Nie wstałam o tej godzinie, co trzeba, więc zdjęcia robiłam w świetle słońca - bo oczywiście rano spieszyłam się, wszystko na biegu - ale śniadanie musiało być i do tego zjedzone w spokoju i ze zrobionymi zdjęciami :) Jadłam sobie i myślałam, doszłam do wniosku, że miseczka za mała - musiałam naprawdę ostrożnie operować łyżką, żeby nic się nie wylało ;)

Płatki jęczmienne na waniliowym rooibosie gotowane z daktylami i wiórkami kokosowymi, podane z maślanką waniliową i kokosową, mango i wiórkami kokosowymi

Wieczorem zalałam płatki zaparzoną herbatą z daktylami. Rano dosypałam dwie garście wiórków kokosowych i wstawiłam na ognień. Ugotowałam. Przełożyłam do miseczki, polałam waniliową maślanką (maślanka + serek homo waniliowy), dodałam pokrojone, obrane mango i posypałam wiórkami. 

Jutro dzień kobiet, więc dzisiaj dostałyśmy od płci męskiej kwiaty. Żółte tulipany (była chyba kiedyś taka piosenka, prawda? xd). My też dla nich coś szykujemy, a dokładniej ja :) Chociaż nie wiem, od kiedy jest takie coś jak "Dzień Mężczyzn", przecież jest już "Dzień Chłopaka"... Od kiedy mają dwa święta?
Nie powinni obchodzić pierwszego dnia, bo tak naprawdę w środku to małe dzieci.





16 komentarzy:

  1. Znam ten ból, gdy czasem zrobię trochę za dużo i miseczka nie starcza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dolewałam resztę maślanki podczas jedzenia :P

      Usuń
  2. Wygląda idelanie , ja tam uwielbiam jak sie tak prawie wylewa <3 Szkoda ze zapomnialas o jajeczku ale mysle ze nastepnym razem juz ono bedzie tak czy tak z nim czy bez niego na bank było obłednie pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mango ostatnio kupiłam tak pyszne, że chyba nirvaną mogłabym nazwać chwile jego jedzenia, serio. idealne było!
    rooibosa zawsze wieczorem piję, bo po prawdziwej herbacie zasnąć nie mogę, a podwójnym świętem płci przeciwnej chyba nie ma co się ponad miarę oburzać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dzisiaj dołączam do klubu miłośników mango, haha :D No niby nie, ale my mamy tylko jeden taki dzień :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Aj skąd ja to znak kiedy w miseczce się nie mieści i się wylewa! Heh ;)
    A chłopcy bardzo ładnie postąpili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkie wiemy, jak to jest :D Ogółem postąpili miło, ale dostałam połamanego tulipana, a jak w żartach powiedziałam do kolegi, który mi go dał "widać, że się nie przejmujesz" to powiedział, że drugi chłopak mu takiego dla mnie dał, a z tym to łączą mnie dziwne relacje...

      Usuń
  5. Jak miło że coś dostałyście :) U nas chłopacy zapomnieli , a liczę na poniedziałek !
    Oo jaka pełna ta miseczka ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Mango..Ciekawe jak smakuje,dobre? :)
    Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mango smakuje pysznie :D Polecam w połączeniu z wanilią :) Zajrzę na pewno

      Usuń
  7. Chyba musisz zainwestować w nieco większą miseczkę, żeby mieścić takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham mango, kocham kokos <333
    A gdzie ty dorwałaś maślankę kokosową i waniliową ?

    OdpowiedzUsuń
  9. czas zainwestować w bardziej pojemne miseczki :) dogodziłaś sobie z rana, nie da się ukryć :D

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)