sobota, 8 marca 2014

08.03.14/ Kokosowe pancakes z truskawkami

Weekend, słodki weekend. Nareszcie :D Do tego jeszcze Dzień Kobiet. Cudownie :)
Z tych oto dwóch powodów dzisiaj dopieściłam się, jedząc z rana placuszki - i to nie byle jakie, bo kokosowe, nadziane truskawkami (oszukanymi, ale darowanemu koniu nie zagląda się w zęby, tak?) i podane z twarożkami i jeszcze z truskawkami. Pysznie, musicie uwierzyć mi na słowo :)
Ja natomiast muszę przeprosić za troszkę brudny talerz, ale nie martwcie się - jak kładłam na niego pankejki, to był czysty, ale moja wieżyczka cały czas się przewalała i w rezultacie talerz był cały w twarożku ;)








  
Kokosowe pancakes na mące pszennej pełnoziarnistej i maślance, nadziane truskawkami i podane z twarożkiem kakaowo-kokosowym i truskawkowym oraz świeżymi truskawkami 

Dużo dzisiaj zdjęć, może dlatego, że to sobota :) 
Miłego dnia!



Lekkie desery bez piekarnika Kuchnia Ameryki Północnej Kuchnia Ameryki Północnej

13 komentarzy:

  1. Ale te pancakes ślicznie wyglądają <333
    Truskawka i kokos , to chyba najlepsze połączenie smakowe :****

    OdpowiedzUsuń
  2. wyjątkowo kobiece Twoje śniadanie. różowe, delikatne :)
    a brudne talerze to moja domena chyba, jakoś nie umiem ich domywać porządnie, jak człowiek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. apetycznie wyglądają przełożone tym twarożkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Truskawki , kokos - dzień kobiet idealny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie więże ci na słowo <3 Idanej soboty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Porywam całą też wieżyczkę! Mogę? :) Udanego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak :) Były jeszcze dwa, ale w tajemniczy sposób zniknęły z patelni... :D

      Usuń
  7. Brudny talerz wybaczam, bo są na nim niesamowicie apetyczne placuszki :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)