poniedziałek, 10 marca 2014

10.02.14/ Ryż na mleku z cynamonem, owocami i masłem orzechowym

Tak po prostu. Już wczoraj miałam ochotę na ryż na mleku - jednak wtedy miałam inny pomysł na jego podanie i z niego nie z rezygnowałam - i tak zjadłam to, co chciałam. Dzisiaj bardziej klasycznie, jabłko, banan, pomarańcza w cynamonie z masłem orzechowym, a to wszystko podane na niezwykle kremowym ryżu. Kremowym, nie za sprawą budyniu czy jajka - kremowym, bo wiejskie, swojskie. Prawdziwe - takie od szczęśliwej krowy :) Postanowiłam dać mu szansę. Jest takie... śmietankowe ;p Tłuste, owszem, ale nie będę przecież wypijać litrów codzienne. Tak jednorazowo nikomu nie zaszkodzi - przynajmniej mam pewność, że to było mleko bez antybiotyków i że nie zginęło żadne zwierzę, żebym mogła je wypić...



Cynamonowy, śmietankowy brązowy ryż na mleku z masłem orzechowo-kokosowym, mandarynką i jabłkiem, gotowany z bananem

A tu takie brzydale dla moich klasowych mężczyzn 






Mogłyby być ładniejsze, ale dostałam złamanego kwiatka xd 
No i nie mam zdolności plastycznych.
Miłego wieczoru i przyjemnego tygodnia :)


6 komentarzy:

  1. A ja tam bym się z takiego prezentu ucieszyła! Lepsze to niż badyl heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale narobiłaś mi smak na ryż na mleku po twoim dzisiejszym śniadanku :D
    A te muffiny są śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne muffiny! :)
    Ryż na mleku *.* Uwielbiam, a wieki nie jadłam! Takie wiejskie prawdziwe mleko jest na pewno dużo zdrowsze niż te sklepowe, pomimo, że bardziej tłuste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie że nie zasdzodzi :) super ryż tyle dobrych składników ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, że takie swojskie mleko ci nie zaszkodzi. Jest o wiele zdrowsze od tego co znajdziemy na sklepowych półkach. Zawsze chciałam takiego mleka spróbować, a nigdy nie miałam okazji. Zadroszczę, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ryż, muffinki wszystko wygląda mega pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)