wtorek, 11 marca 2014

11.03.14/ Jednoporcjowe awokado brownie z daktylami i orzechami

Dzisiaj zjadłam pierwsze samolubne ciastko, jednoporcjowy wypiek czy jak tam jeszcze inaczej można nazwać takie pyszności :) Wrażenia? Pyszne!
Może Was to trochę zadziwi, ale zdecydowałam się na śniadaniowe ciasto, bo... nie miałam czasu. To znaczy, wiedziałam, że nie będę go mieć rano, więc przygotowałam i upiekłam brownie wieczorem. Dobra decyzja. Muszę tak robić częściej - takie czasochłonne jedzenie, a można dłużej pospać ;p
Postawiłam na znane i lubiane smaki - czyli ciasto czekoladowe (a dokładniej kakaowe), no i tak jakby złamałam moje postanowienie o unikaniu czekolady w czasie postu. Jednak, moje postanowienie to 'unikać czekolady', a nie nie jeść jej w ogóle, a to była tylko 1/4 kostki, bo więcej nie miałam - nawet nie poczułam jej w cieście. Wykorzystałam też awokado! To mój drugi raz z tym owocem na słodko - po raz pierwszy użyłam go jako bazę do smoothie (kakao, truskawka i awokado - kremowo i smacznie c:) i jestem zachwycona! Ten owoc jest doskonały do wszystkiego, naprawdę  jest tak zwanym "super jedzeniem", nie tylko pod względem wartości odżywczych, smaku, ale też dlatego, że jest bardzo uniwersalne i idealne do eksperymentów :)



Jednoporcjowe awokado brownie z suszonymi daktylami i orzechami, jabłko z cynamonem i rooibos waniliowy

Miałam dzisiaj okropnego doła, czułam się beznadziejnie i w sumie to teraz nie jest lepiej,  głowa mnie bolała, ale pogoda była ładna i zrobiło mi się głupio z powodu mojego nastroju i starałam się jakoś wziąć w garść.
A pogoda dzisiaj wiosenna. Przyjemna, słoneczna, miła - szkoda tylko, że mój humor to jej przeciwieństwo.

10 komentarzy:

  1. Oj mam nadzieję ze humor się poprawi ! Ciastka jednoporcjowe pyszne , mniam dla takiego to nawet warto wstawac <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że nie tylko ja mam dziś nie udany dzień ;(
    Oby jutrzejszy był lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Awokado brownie uwielbiam. Twoje wygląda bardzo apetycznie i jak na pierwszy raz to jestem pod wrażeniem, że tak super ci poszło (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie że zjadłyśmy podobne śniadanko bez żadnej świadomości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusisz tym awokado! :) Wygląda wspaniale ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. głowa do góry!

    nominowałam Cię do LB

    OdpowiedzUsuń
  7. wow cudownie wyszło! Muszę w końcu spróbować tego awokadowego brownie :D

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)