piątek, 14 marca 2014

14.03.14/ Płatki zatopione w mleku waniliowo-owsianym + LBA

Dzisiaj mój 50 post, a ja nie przygotowałam niczego wyjątkowego . Zjadłam dużo prostsze śniadanie niż zawsze, dawno już nie jadłam płatków w taki sposób. Jednak chciałam poczuć lepiej smak tego smacznego napoju :) Uwierzcie mi, mimo prostoty było naprawdę pysznie :)
Będę świętować jutro - cóż, jeśli poczuję się lepiej... Do mojego codziennego, wiecznego bulgotania w brzuchu i ciągłego odbijania się dołączyły dziś mdłości i ból brzucha...

Zmieniając temat na przyjemniejszy i wracając do śniadania - uwielbiam otręby na mleku, pierwszy raz próbowałam ich w niezbyt przyjemnym miejscu, ale było bardzo smaczne :) Przepraszam za zdjęcie, były dzisiaj okropnie rozmazane... Nie dość, że nic specjalnego, to jeszcze zdjęcie nie wyszły.

Bananowe płatki żytnie i otręby owsiane z wiórkami kokosowymi zalane 'mlekiem' owsiano-waniliowym, podane z bananem i jagodami



Niedawno zostałam nominowana do LBA przez vagabond, wczoraj doszła nowa nominacja od Dominiki. Dziękuję Wam bardzo :* Oto moje odpowiedzi i pytania:


1. Ulubiony deser? 
Ciężkie pytanie - uwielbiam desery i to właśnie od nich zaczęłam moją kulinarną przygodę, ciężko mi wybrać jeden :) 
2. Kiedy pierwszy raz jadłaś owsiankę, to jaka była twoja reakcja? 
Zdecydowanie pozytywna - pierwszy raz jadłam coś owsiankopodobnego w szpitalu (jak już wyżej napisałam, myślę, że były to otręby pszenne na mleku) i bardzo mi zasmakowało. Byłam zachwycona i najgorsze było to, że nie wiedziałam co to jest :) Razem z mamą szukałyśmy tego czegoś na podstawie moich opisów.
3. Jeśli byłabym zwierzęciem to... 
Byłabym... hm... może łanią jelenia - jak byłam mała to nazywali mnie Jelonkiem (i teraz w sumie też tak robią) ;p
4. Czego nie lubiłaś jeść kiedy byłaś mała? 
Ziemniaków. I nadal nie lubię xd Ale tu chyba chodziło o zmienione smaki - w takim razie zacznę od nowa: Kiedy byłam mała nie lubiłam jeść ryb, teraz uwielbiam :)
5. Gdzie widzisz się za 15 lat? 
Oj, ciężkie pytanie....
6. Wielkanoc czy Boże Narodzenie? 
Oczywiście, że Boże Narodzenie :)
7. Ulubiony przedmiot w szkole? 
J. angielski
8. Co robisz w wolnej chwili? 
Gotuję, czytam książki, słucham muzyki, ćwiczę ;)
9. Jestem inna, bo ... 
Mało kto w moim wieku (z mojego otoczenia) przykłada wagę do tego co je; sam przygotowuje część posiłków, stara się prowadzić zdrowy styl życia; nie pali, nie pije... Ja taka jestem.
10. Piosenka, która nie może mi ostatnio wyjść z głowy. 
Heart on fire
11. Jestem uzależniona od ... 
Cynamonu! :D- myślę, że można to wywnioskować z tytułu bloga :)

A oto moje pytania:
1) Jesteś bardziej umysłem ścisłym czy humanistką?
2) Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
3) Gdybym mogła kupić domek letniskowy w dowolnym miejscu na świecie to wybrałabym...
4) Ulubiona słodka przyprawa?
5) Jaką kaszę jadasz najchętniej?
6) Co przygotowałabyś na śniadanie osobie, którą chciałabyś zachęcić do zdrowego odżywiania?
7) Jakim ptakiem mogłabyś być?
8) Jaka jest Twoja ulubiona książka?
9) Czego nie umiesz jeszcze zrobić w kuchni, a chciałabyś?
10) Syrop klonowy czy miód?
11) Co sądzisz o sushi?

Do odpowiedzi gorąco zachęcam : Karolę, Wiktorię B., Wiktorię, Basiuchnę, Twinsbreakfast, Cathy, Sylwię, Karolinę S., Natalie, Weronikę, teenager, Hanię :)

14 komentarzy:

  1. Nigdy nie mow, że coś, co wyszło spod Twoich rąk to nic specjalnego! ;* Pyszne śniadanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gartulacje <3 Dla mnie kazde twoje sniadanie ma cos w sobie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pierwszego święta na blogu i życzę żeby takich było jak najwięcej
    A śniadanie wcale nie jest proste,dlatego że dodałaś swoje ulubione dodatki a nie jakieś wymyślone z kosmosu potrawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U'lala co za kolor! Podziel się jagodami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratkii ;**
    ciekawie wygląda taka wodna miseczka! :D
    i ten kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S pisałaś, że nominowałaś mnie do LBA, a tu siebie nie widzę, to mam odpowiadać czy nie? :D

      Usuń
    2. Ojej, przepraszam za pomyłkę, już Cię dopisuję - będę miała po prostu więcej nominowanych :)

      Usuń
  6. Też miałam dzisiaj 50 post. Jak się fajnie zgrałyśmy :)
    Dzięki za nominację :) Odpowiem jutro.

    OdpowiedzUsuń
  7. Banan + jagody- uwielbiam! Gratuluję i życzę kolejnych okrągłych rocznic i pysznych śniadań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację :*
    A mnie śniadanko bardzo się podoba! ♡
    Takie nieprzyjemne dolegliwości układu pokarmowego sama miewam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najgorsze jest to, że nie wiem dlaczego tak jest ...Nie pojawiło się wczoraj nagle, tylko po prostu zrobiło się gorzej :(

      Usuń
  9. Dziękuję za nominację :) Odpowiem jutro :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)