niedziela, 16 marca 2014

16.03.14/ Koktajl owsiano-waniliowo-bananowy w towarzystwie ciasta

Myślę, że tytuł już wszystko zdradził :) Wczoraj upiekłam pyszne, zdrowe ciasto, a więc nie było innej możliwości - musiało stać się moim śniadaniem :D
Zasłodziłam się - słodki koktajl, słodki wypiek.... Co nie zmienia faktu, że moje dzisiejsze śniadanie było bardzo dobre :) To ciasto jest tak smaczne, że aż ciężko uwierzyć, że jest zdrowe - a jeszcze ciężej, że jest z fasoli. Jedząc je, miałam wrażenie, że właśnie zjadam tysiące kalorii, jest tak grzeszne - smakuje o wiele lepiej niż nie jedno ciasto zawierające cukier, mąkę i czekoladę. Gorąco je polecam! :)
Jedyna rzecz, która mnie smuci, jest taka, że chyba mój tata ma uczulenie na któryś składnik ciasta - razem z mamą obstawiamy na daktyle, lub któreś z orzechów. Następnym razem będę musiała upiec bez ich dodatku, by to sprawdzić. Jednak to nic straconego - zawsze mogę dać czekolady :D
Dzisiaj pogoda znowu nie zachwyca - mam nadzieję, że przynajmniej dzisiaj nie odetną mi prądu...



Czekoladowe ciasto fasolowe z bakaliami, ciepły koktajl owsiano-waniliowo-bananowy*

* jeden mały banan + napój waniliowo-owsiany


Warzywa Strączkowe - edycja zimowa 2014

27 komentarzy:

  1. Koktajl i takie ciacho to wymarzone śniadanko *.*
    Nominowałam cię do lba !

    OdpowiedzUsuń
  2. fasolę to ostatnio całymi puszkami wciągam, ale na upieczenie ciasta zdecydowanie zbyt leniwa jestem. a pomysł z bakaliami strasznie mi się podoba (pomimo, że nie jestem ich zwolenniczką)
    zabawna sprawa z tym prądem- podobno to na pomorzu najbardziej wieje, a u mnie (pozdrawiam z Pomorza właśnie) prądu nie brak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to na Mazowszu najwięcej wezwań na 998 :) No i gdzieniegdzie brak elektryczności ;)

      Usuń
  3. Nigdy nie jadłam tego ciasta trochę się go obawiam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego - naprawdę smakuje lepiej niż nie jedno 'normalne' ciasto z przerażającą ilością cukru, tłuszczu itd. :) Będzie częściej u mnie gościć :)

      Usuń
  4. Cieszę się bardzo, że popularne stają się "zdrowsze" wersje ;)
    Co do uczulenia (jeśli nie dwutlenek siarki), to prawdopodobnie któreś orzechy. Najbardziej chyba uczulają arachidy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może dwutlenek siarki właśnie? Morele były siarkowane (staram się tego pierwiastka w takich rzeczach unikać, ale dostałam taką torbę z orzechami i suszem na urodziny od babci c:), daktyle były z syropem glukozowym (zauważyłam niedawno i nie mogę zrozumieć po co słodzić daktyle?). Jeśli to ciasto uczuliło, to bardzo możliwe, że orzechy, ale takie mniej 'pospolite' - fistaszki tata je często i nic się nie dzieje.

      Usuń
  5. Takie ciasta są najlepsze i najsmaczniejsze! Polecam czekoladowe z buraków - istny obłęd! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się do niego przymierzałam, ale jakoś w końcu nie zrobiłam - za sobą mam jeszcze jaglane brownie - pyszności :D

      Usuń
  6. jakooś nie mogę się przełamać do ciasta z fasoli ale może kiedyś :D
    takie śniadanka bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już robiłam ciasto z fasoli i było przepyszne!
    Ale najbardziej zdziwiło mnie to, że Twoi rodzice je jedli, bo u mnie trudno przekonać do takich zdrowych zamienników - mama jeszcze zje, ale tata nigdy w życiu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba, tata zjadł dwa kawałki :) Tylko, że powiedziałam im, że jest z fasoli, jak już się nim najedli :D To jest dobry sposób :)

      Usuń
  8. Robiłam kiedyś muffiny z fasoli, ale nie przypadły mi do gustu. Chyba czas najwyższy zrobić drugie podejście :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam fasolowe wypieki, są pyszne! wilgotne, zbite... <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze czasem osłodzi sobie śniadanie przy okazji tak brzydkiej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy w sumie nie robiłam fasolowego wypieku, jadłam tylko u znajomych, ale muszę je w końcu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fasolowe z dodatkiem banana? pasuje mi ten zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę zrobić to ciasto i kurczę zabrać się nigdy nie mogę, no! :D Kusisz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi sie podoba twoje dzisiejsze sniadnako proste i szybkie , a na taakie ciasto mam ochote <3

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)