wtorek, 18 marca 2014

18.03.14/ Kopiec kreta - wersja śniadaniowa

Kopiec kreta. Kto zna, kto jadł rączka do góry! No dobra, wszyscy :D A teraz niech wystąpią Ci, którzy nie robili go z pudełeczka... Hmm.. no właśnie ;) Wrócimy do domowej wersji później, a teraz zajmiemy się jeszcze zdrowszą i pyszniejszą! wersją, którą zjadłam dzisiaj na śniadanie. Baardzo słodkie za sprawą ciasta fasolowego i banana. Zimne - myślę, że będzie dobrym wyjściem na upalne poranki :)




Śniadaniowy deser a'la ciasto kopiec kreta z ciasta czekoladowego fasolowego, jogurtowej pianki bananowej* z dodatkiem bakalii i bananów

*ok. 100 g jogurtu, banan, 1 łyżeczka żelatyny + trochę wody


14 komentarzy:

  1. O,o! A ja nigdy nie jadłam tego ciasta ;)
    Musi być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kopiec kreta w takiej wersji musiał być bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a, wcale że nie wszyscy, tak nieśmiało zaprzeczę ;) w ogóle większości ciast, które już ,,każdy jadł" nie miałam okazji spróbować
    a pomysł strasznie mi się podoba, aż sobie kiedyś taki deser zrobię, poważnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na pewno większość kojarzy o jakie ciasto chodzi :) Gorąco polecam taki deser :D

      Usuń
  4. Ja też nie jadłam tego ciasta.. i patrząc na zdjęcia Twojego deseru żałuję, bo takie połączenie czekoladowego ciasta z bananową pianką bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pysznie prezentuje się ta zdrowa wersja ciasta <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam. A moja mama raz zrobiła kopiec kreta na moje urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio robiłam na Święta w wersji domowej ;) Dziękuję :)

      Usuń
  7. W sumie to ja nie pamiętam, żebym jadła ten słynny kopiec kreta. Moja mama nie robiła nigdy ciast z proszku i chwała jej za to :)
    Jednak na twoją wersję na pewno bym się skusiła!

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja tego ciacha nigdy nie jadłam i na szczęście ciasta w proszku się u mnie nigdy nie pojawiały i dobrze, bo dzięki temu nie mam teraz problemów z pieczeniem swoich :)
    ale na taką śniadaniową wersję bym się skusiła, tym bardziej że zdrową! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te ciasto, domowe jest o wiele smaczniejszee niż te z proszku!
    i wcale nie jest takie trudne! :)
    podoba mi się wersja śniadaniowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem wszystko, co domowe jest lepsze :) Zwłaszcza takie ciasta :D

      Usuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)