poniedziałek, 24 marca 2014

19.03.14/ Marchewkowo-kokosowa + LBA

Po tych wszystkich zimnych (i pysznych :D) śniadaniach zatęskniłam za czymś ciepłym. Padło na starą, dobrą na wszystko owsiankę. Idealną na takie deszczowe poranki :) Wypróbowałam jednak nowego połączenia - marchewki z kokosem, które już wielokrotnie widziałam u innych bloggerek - co prawda w innej postaci, ale ja miałam ochotę na taką właśnie miseczkę :) Ta para niestety nie zwaliła mnie z nóg - smacznie było, ale spodziewałam się czegoś więcej. Chociaż muszę spróbować jeszcze tego duetu w placuszkach czy jakimś wypieku - może wtedy lepiej mi zasmakuje?


 Owsianka marchewkowo-kokosowa na mleku z jajkiem, gotowana z kawałkiem banana, podana z wiórkami kokosowymi


Zostałam nominowana do LBA przez Karolinę i Sylwię, dziękuję Wam bardzo, dziewczyny :*

Pytania od Karoliny:
1.Moja ulubiona zupa to... mamina buraczkowa i prawie każda zupa mojej siostry (naprawdę, jest mistrzynią w tym daniu c:), szczególnie tajska z dynią i mleczkiem kokosowym :D
2.W życiu podążam za... szczęściem
3.Mój ulubiony rodzaj kaszy to... myślę, że jaglana
4.Chciałabym być... trochę bardziej normalna
5.Śniadaniowy minimalizm czy przepych? W sumie to sama nie wiem - to zależy od potrawy, niektóre śniadania nie wymagają zbyt wielu dodatków, inne tak
6.Chciałabym aby... nie było zdjęć klasowych - serio, to byłoby dobre dla ogółu, zdaje mi się, że nie tylko ja nie wyglądam na owych... zbyt atrakcyjnie
7.Mój ulubiony smak dżemu to... dyniowo-pomarańczowy z cynamonem 
8.Co ostatnio przydarzyło Ci się zabawnego? Nie potrafię sobie przypomnieć niczego śmiesznego, co wydarzyło się stosunkowo niedawno 
9.Co dziś miałaś na obiad? Maminą zupę ogórkową
10.Ostatnio przeczytałam... Ostatnio mało mam czasu na czytanie, więc niestety była to lektura "Balladyna"
11.Obiecuję sobie, że... w końcu zwyciężę ze 'złodziejami czasu"

Pytania od Sylwii :

1.Czy śniło ci się ostatnio coś szczególnego? Ostatnio śniło mi się, że wszyscy dowiedzieli się o blogu i im się nawet podobał - przyjemny sen ;)
2. Czy jest osoba, która inspiruje cię kulinarnie? Jest bardzo dużo takich osób :)
3. Naleśniki czy placuszki? Placuszki - bo tak naprawdę tych drugich nie umiem poprawnie usmażyć ;p
4. Jak spędziłabyś swoje wakacje marzeń? Chciałabym wybrać się w podróż po Europie :)
5. Z jaką osobą z rodziny się najbardziej utożsamiasz? No i znowu - jest kilka takich osób
6. Gdybyś mogła zabrać tylko 3 przedmioty na bezludną wyspę, co by to było? Woda pitna, telefon z zasięgiem i nie wyczerpującą się baterią (zadzwoniłabym po pomoc, hehe) , książka
7.Czy jest coś co lubiłaś robić, ale przestałaś z powodu braku czasu lub szkołę? Czytanie! Ostatnio naprawdę to zaniedbałam
8. Jakie są twoje życiowe priorytety? Oj, nie wiem - myślę, że na pierwszym miejscu jest zdrowie, potem nauka i moje pasje
9. Co najbardziej utkwiło ci w głowie z czasów, gdy byłaś przedszkolakiem? Kiedyś pani kucharka powiedziała nam, że kotlety są z rekina i wszyscy się tak chwalili, że go jedli ;p
10. Czy lubisz bardziej tradycyjne połączenia smaków czy eksperymenty? Nie potrafię wybrać ;) Z resztą z czasem eksperymenty stają się dla nas tradycyjne :)
11. Typ idealnego chłopaka. Czuły, miły, szczery, przejmujący się... 




13 komentarzy:

  1. Muszę się zebrać i zrobić tę marchewkową :D

    OdpowiedzUsuń
  2. marchewka z kokosem!?
    zaskakujesz mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za surową marchewką, jedynie odpowiada mi gotowana albo pieczona.. No ale może w połączeniu z kokosem by mi zasmakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marchewka z kokosem to najcudowniejsze połączenie smaków ever <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie to wygląda, ta marchewka wystająca z owsianki szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie *.*
    Mogę wpaść jak Twoja siostra ugotuje zupę? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. marchewkową uwielbiam, z kokosem mnie zaintrygowałaś! muszę niedługo wykorzystać ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też niedawno skusiłam się po raz pierwszy na to połączenie i zasmakowało mi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako marchewkomaniaczka to chętnie zjadłabym taką owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja polecam owsiankę z selerem i kokosem :) Wiem, wiem szalone połączenie ale smaczne :D Sama testowałam :) Też dziś myślałam o połączaniu marchewki i kokosa ale wygrała inna propozycja :D Następnym razem będzie kokos :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marchewka z kokosem jakoś mi się nie łączy. Ale tak czy siak bym spróbowała, coby się przekonać. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie próbowałam jeszcze, ale wiesz-od tego jest gust, jednym to zasmakuje, a innym nie :)
    Po to sa kombinację! :D

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)