czwartek, 20 marca 2014

20.03.14/ Płatki ryżowe z gruszką, pestkami słonecznika i miodem lipowym

Dzisiaj tak zwyczajnie. Prosto, słodko i smacznie :) Na początku myślałam o wzbogaceniu ich o smak wanilii, ale sama nie wiem kiedy w garnuszku znalazł się cynamon ;p Moja podświadomość jednak dobrze komponuje smaki - wszystko idealnie do siebie pasowało :) Wierzcie lub nie, ale naprawdę smakowało pysznie...







Płatki ryżowe budyniowe (śmietankowe) gotowane na mleku ze szczyptą cynamonu, podane z gruszką, pestkami słonecznika i miodem lipowym

6 łyżek płatków ryżowych
niecały kubek mleka
'szczypta' cynamonu
łyżeczka budyniu śmietankowego + trochę mleka

Mleko doprowadziłam do wrzenia, dodałam cynamonu i i płatki. Cały czas mieszając, gotowałam do uzyskania gęstej konsystencji. Pod koniec gotowania do rondelka wlałam rozmieszany budyń z mlekiem, nie przerywając mieszania. Trzymałam na ogniu jeszcze przez chwilę. 



Czyżby pożegnanie zimy?

10 komentarzy:

  1. Ja wierzę,wierzę! ;)
    A zima jednak jeszcze do nas zawita...w poniedziałek ma być 5 stopni i śnieg z deszczem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam przeczucie, że mój świąteczny plan o króliczku ze śniegu jeszcze się uda :| Króliczki są miłe i ładniutkie, ale śniegu już trochę mieliśmy, myślę, że wystarczająco.

      Usuń
  2. ja też wierzę, wierzę na pewno było pyszne! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wierzę , że smakowało ! :) A przepis? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że będzie potrzebny, ale już dodaję ;)

      Usuń
  4. Wierzę, że wyszło coś dobrego, bo bardzo smakuje mi połączenie gruszki z cynamonem. To moje ostatnie i pyszne odkrycie. Mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Płatki ryżowe wyglądają niesamowicie - puszyste i śnieżnobiałe, i cały talerz sprawia wrażenie magicznego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Budyniowe są takie kremowe i chyba najlepsze ze wszystkich ^^
    Pysznie je podałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)