piątek, 21 marca 2014

21.03.14/ Kakaowy omlet jęczmienny z waniliowym twarożkiem i owocami

Miały być pancakes. Jednak zdecydowałam się spróbować jeszcze raz... Nadal nie mogę uwierzyć, że mi się udało. Mój pierwszy duży placek w całości! W moim przypadku to naprawdę niezwykłe! :D Może i nie wygląda na najlepszy, najsmaczniejszy, ale dla mnie był idealny :)



Kakaowy placek z płatków jęczmiennych podany z waniliowym twarożkiem*, bananem i kiwi

*zmielony twaróg + wanilia w cukrze







No i nareszcie piątek :) Nie było najgorzej - nie wagarowałam, tak jak i reszta osób w mojej klasie. Zdziwiło mnie to trochę - często im się zdarza, ale dzisiaj byli wszyscy. W Dzień Wagarowicza.
Mieliśmy dobre powody by zostać w szkole - nie było nieprzygotowań, złych ocen, kartkówek, sprawdzianów - wystarczyło się tylko wiosennie ubrać (albo przebrać za jakiegoś hipisa ;p), musiała to zrobić przynajmniej jedna osoba w klasie - kilku chłopaków paradowało po szkole w perukach, widziałam nawet jednego w sukience i szpilkach - nie za dobrze mu wychodziło to chodzenie :D
Na w-f rugby - moja ulubiona gra zespołowa! :)

19 komentarzy:

  1. U mnie dziś był dzień sportu i zdrowego życia więc lekcji nie było ;)
    A udanego placka zazdroszczę! Ja zawsze zrobię jajecznicę, a nie placka :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi do tej pory wychodziły twory, których plackami nazwać nie można było - od zawsze! Nie martw się, próbuj i w końcu się uda - skoro mi wyszedł, to Tobie też powinien :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem bardzo dumna z tego niekształtnego placka :)

      Usuń
  3. u mnie też dziś omlecik ! :D
    a w szkole też dziś w sumie miałam lajty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rugby ? Matko, nie wiedziałam, że na wf można w to grać !
    Omlet wyszedł bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, u mnie dziś w szkole było podobnie. Jak w normalne dni wagarują, tak dzisiaj byli wszyscy! Coś nieprawdopodobnego xd
    Śniadanko pyszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! Nie wiem, co w nich wstąpiło xd

      Usuń
  6. AROMATYCZNIE I KOLOROWO, MUSIAŁO BYĆ PYCHA!

    WWW.SMYKWKUCHNI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, u mnie 90 % prób otrzymania placka w całości kończy się rzeźnią na patelni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u mnie też - ale raz na jakiś czas się uda. U mnie zdarzyło się to wczoraj :)

      Usuń
  8. ach, to ambitnie pojechałaś, ja byłam tylko na 2-ch lekcjach maturalnych ; D
    a śniadanie chętnie bym Ci ukradła, podobnie zestawiłyśmy smaki - banan i kiwi dziś ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ćwiczenie czyni mistrza! :) Jak dla mnie wygląda przepysznie i porwałabym jak każdego omleta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny omlecik !
    Cała klasa 21 . 03 - Szacun , u mnie nie było 20 osób ( na 34 :D )

    OdpowiedzUsuń
  11. MMM.... kakaowy...to do mnie przemawia!

    OdpowiedzUsuń
  12. To miałaś wspaniały dzień :*
    A omlet wygląda przecudnie!

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)