czwartek, 3 kwietnia 2014

03.04.14 → 75/ Waniliowe, gryczane placki z bananem i czekoladą

Wyszły takie, jak nie lubię. Tłuste. Mogłam pomyśleć o wcześniejszym natłuszczeniu patelni - wtedy byłyby dobre. A tak wszystko wsiąkło.
Ale z czekoladą i bananem, więc dało się zjeść.





 Placki z kaszy gryczanej niepalonej gotowanej na mleku i wodzie z wanilią; z kawałkami gorzkiej czekolady i bananem, smażone na oleju kokosowym, podane z jogurtem naturalnym, startą gorzką czekoladą i resztą banana

przepis








25 komentarzy:

  1. Wyglądają przepysznie, aż nie wierzę, że uważasz, że były złe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam, na pewno nie były takie złe, szczególnie, że były smażone na oleju kokosowym :) Z kaszą, bananem-smakowicie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie złe to nie były, ale mogły być lepsze :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wyglądają :D Musiały być tak samo dobre :) Następnym razem będą jeszcze lepsze bo już wiesz gdzie popełniłaś błąd :) Chodź na tak tłuste to nie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z bananem wszystko zawsze smakuje dwa razy lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie zdobyć olej kokosowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Ja swój już prawie wykorzystałam, będę musiała uzupełnić zapasy :)

      Usuń
  7. Też nie lubię tłustych :< Najgorsze jest jeszcze to, że mnie po takich brzuch boli:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Co nie zmienia faktu, że wyglądają zachwycająco :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekolada i banan potrafią zdziałać cuda ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. z bananem i czekoladą to wszystko jest genialne! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tluste? Jak u babci!zjadłabym!
    Blenderowalas mase przed smażeniem?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dokładnie - jak u babci ;p
      Nie do końca rozumiem pytanie... Robiłam tak jak poprzednie placki z ryżu czy płatków, dodatkowo jeszcze ubiłam białko :)

      Usuń
  12. Uwielbiam tą kasze ! Więc placuszki pewnie też mi zasmakują :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. z kaszy gryczanej? nie przypuszczałabym że te placki są z niej zrobione ! łał, na pewno smakują świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mimo wszystko wyglądają pysznie i na pewno musiały takie być :D

    OdpowiedzUsuń
  15. E tam. Na oleju kokosowym nie mogły być za tłuste. Przecież nie smazyłaś ich na smalcu. Spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tam następym razem wyjda idelnie choć z wyglądu niczego im nie brakuje :) !

    OdpowiedzUsuń
  17. na oleju kokosowym na pewno były smaczne a smak i aromat wynagrodził wszystko :) a w dodatku jakie zdrowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. hmm.. dziwne, ale i tak mi się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Placki z kaszy to coś nowego, wyglądają obłędnie :)
    Nominowałam Cię ;*

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)