sobota, 5 kwietnia 2014

05.04.14 → 77/ Zdrowe cookie dough + LBA



Bałam się tego kremu. Byłam sceptycznie nastawiona jeszcze podczas pierwszych łyżek, potem uderzył do mnie ten świetny smak :)

Skończyło mi się masło orzechowe (ciekawe kto je zjadł?), więc musiałam dodać kremu czekoladowego, nie ujęło to jednak smaku mojemu 'surowemu ciastu', po prostu nabrało czekoladowego smaku :)

Przepraszam za jakość zdjęć, ale dzisiaj wyjątkowo robione telefonem.




Krem ciasteczkowy z ciecierzycy i banana z masłem orzechowym i kremem czekoladowo-orzechowym, podany z gorzką czekoladą, jogurtem naturalnym i gruszką


Kolejne LBA, pytania od początkującej Natalii, gorąco do niej zapraszam :)

1)Ile czasu dziennie(mniej więcej) poświęcasz na przeglądanie blogów śniadaniowych/kulinarnych?

Ostatnio, jak jestem chora i siedzę w domu, to dość sporo ;) Nie wiem dokładnie ile

2)Moja ostatnia kulinarna wpadka…

Wczorajsze przywierające placki, pierwszy pieczony serniczek bez jakiegoś spulchniacza

3) Mając do wyboru 4 przedmioty z kuchni-które uważasz za najbardziej przydatne?

blender, garnek, łyżka, tarka

4) Kto z Twojego otoczenia najbardziej docenia twoje zdolności kulinarne?

Wszyscy którzy mnie znają są pod wrażeniem "że mi się chce", rodzina może jest troszkę zadowolona z tego, że często im coś upichcę... No i może są troszkę dumni?

5)Jaki sport najbardziej lubisz uprawiać?

Prawie wszystko, ostatnio upodobałam sobie w szkole rugby! :D

6)Ostatnią rzeczą która mnie rozbawiła była sytuacja …

Wczoraj czytałam jakieś głupoty <klik> ;p

7)Jaki przedmiot w szkole sprawia/sprawiał Ci najwięcej problemów?


Matematyka :< Kiedyś też w-f, teraz tego nie rozumiem

8)Jakie cechy w ludziach uważasz za najistotniejsze?

Szczerość, wytrwałość, wierność, wrażliwość...

9)Jaki był ostatni obejrzany przez Ciebie film?

Nie potrafię sobie przypomnieć
10)Jaki jest twój ulubiony gatunek muzyczny?

Słucham wszystkiego - ale najbardziej lubię stare piosenki, a jeśli chodzi o gatunek to głównie rock, czasami folk, country, pop...

11)Mając możliwość poznania odpowiedzi na 1 pytanie dotyczące Twojej przyszłość, o co byś zapytała?


Zapytałabym o zdrowie mojej rodziny, ze mną włącznie




Jestem dziewczęca, lubię sukienki i spódniczki

^ nie wiem czy to zaleta, ale... tak

21 komentarzy:

  1. Robiłam ten krem, jest pyszny :3
    Znikające masło orzechowe? U mnie też znika, chyba kosmici nam porwali haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze w tym kremie jest to, że można do niego dodać, co się tylko chce. Ciecierzyca to taka dobra baza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, miałam nawet inne pomysły na niego, ale chciałam najpierw spróbować go na czysto, bez żadnych wariacji :)

      Usuń
  3. ja też jakoś na razie boję się tego kremu! :)
    chociaż z kremem czekoladowym na pewno bym zjadła! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. już jesteś drugą osobą, która mnie dziś kusi tym kremem! ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem kusi, będę musiała w przyszłości
    spróbować taki przygotować ;)
    Dziękuję za odpowiedzi ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju jakie to musi być dobre *.*
    Choć i ja boję się tego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się, nie ma czego :) Naprawdę, jest pyszny! Na początku trochę 'dziwny' w smaku, ale na swój sposób pyszny :)

      Usuń
  7. Ciecierzycę wychwalam pod każdą postacią, dlatego wcale mnie nie dziwi, że ten krem jest smakowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się zgrałyśmy z dzisiejszym śniadankiem! Prawie tak jakbyśmy jadły wspólne śniadanko. Twój krem prezentuje się pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hm, jak już tego złoczyńce-wyjadacza znajdziesz, to ustaw go do pionu! :D a cookie dough uwielbiam
    ja uważam, że ta cecha to zaleta. mi odwagi brak na sukienki i żałuję strasznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Eh, ten sam wyjadacz opróżnił całe dwa słoiki granoli ;D

      Usuń
  10. Zrób mi taki krem! <3
    O, ja bym chciała lubić spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aj tam zdjecia twoje danie jest super tez muszę zrobić ten krem ;) sukienki i spódniczki super moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyna i rugby w szkole, hahaha, ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, taka kobieca wersja rugby :P Śmiesznie jest :D

      Usuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)