niedziela, 6 kwietnia 2014

06.04.14 → 78/ Najprostsze bananowe placuszki mini-zebry

A do tego jakie smaczne! :)
Dzisiaj na śniadanie zjadłam pancakes, które przygotowuje się bardzo szybko i bardzo łatwo - naprawdę, prościej się już chyba nie da :)
Baza do ciasta to dwa składniki: banan i jajka. Nic więcej :) Ja wzbogaciłam moją wersję o płatki owsiane i kakao, dodałam również szczyptę sody dla spulchnienia.




Bananowo-kakaowe owsiane pancakes  podane z serkiem śmietankowym, cynamonem, kremem czekoladowo-orzechowym i syropem klonowym; jabłko

1 banan
2 średniej wielkości wiejskie jajka
miarka płatków owsianych (ok. 100g)
1 łycha kakao
szczypta sody oczyszczonej lub proszku do pieczenia

Banana zmiksować razem z jajkami, płatkami owsianymi i sodą w blenderze, podzielić masę na dwie części i do jednej dodać kakao. Smażyć na dobrze rozgrzanej patelni. Podawać z ulubionymi dodatkami.
Smacznego! :)


Zeberki były najlepsze! :D


A tymczasem przede mną dużo nauki - jutro nareszcie wracam do szkoły. Trochę się za wszystkimi stęskniłam. Mam zaległości do nadrobienia i sporo sprawdzianów do zaliczenia i napisania. To będzie pracowity tydzień.

Miłej niedzieli :)


Staram się pomagać innym, po prostu 'być' gdy mnie potrzebują; wysłuchać, gdy mają coś do powiedzenia
Zdrowy tryb życia

19 komentarzy:

  1. Piona! U mnie dziś też owsiane
    Ale twoje zeberki są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze te zeberki, na pewno zrobię je w najbliższej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne te zebry! Świetnie Ci wyszły :)

    Nominowałam Cię do LBA ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej, jak pięknie wyglądają! *-*
    zeberki! :D
    P.S nominowałam Cię do LBA :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie urocze zeberki! Wyglądają przepysznie, takie wzbogacenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak one super wyglądają są świetne <3 Nominowałam cię do LBA , pytania będą jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię wszystkim pomagać :)
    Pyszne placuszki i jakie kolorowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ wspaniałości :) Przypominają mi świąteczne ciastka, które zawsze przynosi mi sąsiad :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet serek i krem zebrowe ;)
    bardzo pozytywna ta Twoja cecha. też chyba mogę się nią pochwalić, choć dużo osób niestety mnie z tego tytułu wykorzystuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Narobiłaś mi ochoty na zeberke,ale ciasto zebrę! Chociaz takie placki na jutrzejsze śniadanie bylyby spoko...gdyby mi je ktoś zrobil:D#leń

    OdpowiedzUsuń
  11. Zebry w wersji plackowej jeszcze nie miałam okazji widzieć. Twoje prezentują się uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, lubię te placki. A w takiej wersji jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)