poniedziałek, 7 kwietnia 2014

07.04.14 → 79/ Awokado brownie pancakes + LBA

Mama kupiła duże, dorodne, dojrzałe awokado, więc trzeba było je jak najlepiej wykorzystać :) Wypróbowana już jajecznica z tą pyszną smaczliwką - gorąco polecam! Jednak jeśli macie ochotę na coś słodkiego i szybkiego to doradzam wam te placuszki! Są zdrowe, wypełnią Was pozytywną energią, dostarczą dużo składników odżywczych, no i... smakują zupełnie jak brownie. To najprawdziwsze z dwoma tabliczkami czekolady i kostką masła. Hm... zamiana tych składników na połowę awokado i 2 kostki gorzkiej czekolady bardzo mi odpowiada. I smakuje :D



 Awokado brownie pancakes pełnoziarniste z gorzką czekoladą, podane z syropem klonowym




Dzisiaj chyba Was trochę zaniedbam... Tak mało czasu, a tak dużo do nadrobienia, ale postaram się wszędzie zajrzeć - może tylko nie będę komentować, ale na pewno pooglądam Wasze śniadanka :)


Pytania od Hani:
1. Wczorajszy dzień zaliczasz do udanych? Średnio, ale nie narzekam
2. Ostatnio w końcu przekonałam się do... chałwy! 
Ale tylko częściowo - samej jej nie przełknę, ale jako dodatek do budyniu czy składnik serniczka... Nawet smacznie :)
3. Gdybyś została milionerką, co zrobiłabyś z pieniędzmi? Kupiłabym dużo rzeczy (jedzenia xd, ubrań, książek) i udzielała się w różnego rodzaju akcjach charytatywnych - pomagałabym innym ludziom i zwierzętom.
4. Najlepszy dodatek do sernika to... zależy do jakiego :D Do bananowego czekolada i masło orzechowe, do kokosowego jagody, truskawki, maliny... Do waniliowego mango, banan... Do cynamonowego jabłko, marchewka... Możliwości jest wiele :)
5. T-shirt, bluza czy koszula? To zależy od moich planów i nastroju :)
6. Czego nie może zabraknąć na wielkanocnym śniadaniu? Jajek oczywiście :)
7. Jakie śniadanie zaproponujesz na gorące, letnie dni? Coś z lodówki - puddingi, serniczki, lekkie pianki i desery z jogurtem i owocami :)
8. Masz rodzeństwo? Tak, starsza siostrę :)
9. Jest coś co chciałabyś w sobie zmienić? A żeby tylko jedną rzecz :\
10. Jakie Twoje śniadanie polecasz mi najbardziej? To zależy, na co masz ochotę :) Zdecydowanie polecam wszystkie serniczki, kremy jaglane, naleśniki jaglane były bardzo smaczne (i my wyszły, a to coś oznacza!)... Smakowała mi też jogurtowa gryczanka i ryż, te placki zapamiętam na zawsze - smakowały naprawdę jak brownie, ten ulepek, no i bardziej deserowe - polecam ciasto fasolowe, z którym można wykombinować świetne śniadanie! No i nie można zapomnieć o wszystkich pancakes, jaglankach i owsiankach.... Nie umiem dobrze doradzić, generalnie to wszystko mi smakowało... Nie polecam Ci tylko moich nieudanych placuszków i dużego, rozwalonego placka... 



Mam ładną karnację

No i znowu - wszyscy (rodzina, znajomi) mówią mi, że jestem umalowana, mam nałożony jakiś fluid itp. Nawet mama mnie o to oskarżała, ale potem zauważyła, że moja skóra wygląda tak cały czas ;p To chyba skutek mojej miłości do owoców i warzyw... Może też małego romansu z marchewką :)
Zdrowy tryb życia

10 komentarzy:

  1. Fajna zamiana: ten sam smak, a o ile więcej wartości odżywczych :D Och, zazdroszczę tej karnacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą wersję brownie <3
    Piona też uwielbiam swoją karnację i też mam romans z marchewką,
    Bez niej nie ma udanego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. placuszki z awokado są chyba najlepsze! :))
    uwielbiam je :>
    dziękuję za odp! <3
    na pewno wypróbuję Twoje pyszności, które polecasz! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ładnej cery, mimo iż ja jem dużo warzyw i owoców mam z nią straszne problemy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też mam z nią straszne problemy - nie mam ładnej cery - tylko kolor skóry, to niestety co innego :(

      Usuń
  5. Mają świetny kolor i wyszły fajnie grubiutkie ♥ taka cera ti skarb ;) !

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś muszę spróbować awokado, bo twoje placki bardzo mnie zachęciły !

    OdpowiedzUsuń
  7. to chyba znak, że trzeba na chwilę marchewkę odstawić :D
    a do tych pankejków nie musisz chyba nikogo przekonywać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam podobne placuszki i podbiły moje serducho. Smacznie je podałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)