wtorek, 29 kwietnia 2014

101/ Kokos&jagoda&truskawka w waniliowych płatkach

Dzisiaj na śniadanie wybrałam typowo letnie smaki: jagody, truskawki i wiórki kokosowe zatopione w przepysznej... no właśnie... życiance?








 Jagodowo-truskawkowe płatki żytnie "życianka" z wiórkami kokosowymi na budyniu waniliowym, podane z gorzką czekoladą i wiórkami kokosowymi
Porridge with berries, coconut chips, dark chocolate and vanilla pudding





 Taaka gęsta była. Jak lubię :D
Dzisiaj jedno, z moich ulubionych dodatkowych zajęć. Angielski :)
A tam sprawdzian, ale mam nadzieję, że z tym problemu nie będzie :)





***


Pomysłów już brak, sialalalalaa

***




15 komentarzy:

  1. Porywam ci całą miseczkę , bo wygląda i na pewno smakowała zjawiskowo
    I to jeszcze w moich ulubionych smakach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie letnie smaki :] powodzenia w angielskim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże tęsknię za jagodami... <3 ta rozpływająca się czekolada rozbraja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak truskawka, bo nie probowalam, ale kokos z jagoda szczegolnie lubie ;)
    Pewnie, ze bez problemu dasz rade z angielskim (podobno jak sie cos lubi to jest sie w tym dobrym!)

    OdpowiedzUsuń
  5. pysznie!
    uwielbiam letnie owoce pod każdą postacią :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Płatków żytnich nie miałam jeszcze okazji spróbować, ale jak widzę cudowną konsystencję twojej "życianki" to już zaczynam jej szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nigdy nie jadłem jagody z kokosem, a tak chcę ... :c (w poprzednim roku mój żołądek prawie jagód nie witał .__.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam kolor tych płatków jest hipnotyzujący *.*
    Mam nadzieję, że sprawdzian poszedł pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. konsystencja genialna, kolor genialny, smak taki też na pewno był <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jagody i truskawki- moje ulubione połączenie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze - gratuluję 101 śniadań, bo pod 100 postem nie miałam okazji, a po drugie - polączenie jagód z truskawkami to niezawodna petarda smakowa :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)