środa, 30 kwietnia 2014

102/ Bananowe płatki ryżowe

Wczoraj zobaczyłam u mojej siostry dojrzałe banany. Bardzo dojrzałe - całe czarne. Tylko jeden miał małą, żółtą plamkę... czyli były idealne! Bo przecież takie są najlepsze! :D Wiedziałam, że siostra na pewno już ich nie ruszy (ona woli wręcz zielone), a co gorsza - wyrzuci :( Zabrałam je więc ze sobą do domu, po co ma się marnować, skoro ja zjem? :D

Dzięki jednemu z tych czarnuchowi moja 'ryżanka' (hehe c:) była baardzo słodka :D Uwielbiam bananowe śniadania :)





 Bananowo-kokosowe płatki ryżowe na mleku; podane z resztą banana i gorzką czekoladą
Banana-coconut rice flakes with  dark chocolate, banana

Ryżowe chyba najbardziej smakują mi z bananem. Dałabym jeszcze kakao, ale nie miałam ;p Na szczęście część zapasów już uzupełniona... Ale zapomniałam o najważniejszym, no nie mogę w to uwierzyć... Jak mogłam nie kupić cynamonu? :<

Zrezygnowałam z wody na rzecz mleka. Akcja "T" all the way.










***


Chyba całkiem dobrze radzę sobie w szkole... żadnej 2, 1

***
Nareszcie wolne. Niby tylko 4 dni, ale zawsze coś. Pociesza mnie myśl, że już za 2 miesiące wakacje :) Dla relaksu i odstresowania się planuję zrobić sobie 1h sesję ćwiczeń. Z racji mojej prywatnej akcji na wiele sobie nie pozwolę... Bez obaw, tylko lekkie ćwiczenia, rozciąganie.
 Joga jest świetna :)

20 komentarzy:

  1. Ja też najbardziej lubię ryżowe z bananem! O i jeszcze pysza jest ze śliwkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak taki banan najlepszy <3 Super na mleku jest o wiele delikatniej i smaczniej <3 U mnie cynamon jest zawsze , a jak tylko sie zaczyna konczyc to dokupuje :) Genialne tyzowe masz racje z kakao rownie smacznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację - dojrzałe banany są the best. Nie rozumiem nigdy dlaczego ludzie już takich nie kupują, a sklepy potem wyrzucają :c
    A ja płatków ryżowych nie smakowałem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tego nie rozumiem - jak się obierze to normalny banan. Tylko o wiele smaczniejszy :D

      Usuń
  4. Ludzie myślą, że takie banany są już zepsute- fakt, tak do ręki średnio by się jadło ale do jakiegoś chlebka czy zamrożenia- idealne. Ale ja tam nie narzekam, dzięki temu załapuję się na darmowe banany w osiedlowych skalpach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech dalej tak myślą - nie musimy wyprowadzać ich z błędu. Więcej bananów dla nas :D

      Usuń
  5. Też uwielbiam wykorzystywać te czarne banany, których nikt już nie tknie. Wtedy są najsmaczniejsze! A co do mleka, to cieszę się, że robisz postępy. Płatki na mleku są o wiele smaczniejsze i delikatniejsze od tych na samej wodzie. Tak trzymaj!
    A jogę też uwielbiam. To jedne z niewielu ćwiczeń jakie mama pozwala mi robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :)
      Co do mleka i wody - nie robiłam wcześniej na samej wodzie, bardziej na pół na pół, albo z lekką przewagą wody. Teraz samo mleko.
      Ach, te mamy...

      Usuń
  6. Banany są cudowne! Tak wiele można z nich zrobić... ja osobiście próbuję nie zjeść banana, żeby dojrzał mocno, ale nigdy mi się nei udaje xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, u mnie jest podobnie :D Albo ja zjem, albo ktoś inny :P

      Usuń
  7. Ale słodycz <3
    Kokos, banan i czekolada w 1 miseczce?! Tyleee dobroci *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jakoś bardzo dojrzałych nie lubię, lekko czarne najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jedzenia nie można marnować ! Tylko właśnie wykorzystać do takich pyszności :D
    Ta czekoladka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszna wersja. Twoje płatki wyglądają na pulchne, delikatne i kremowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham zielone banany! Chyba, że do owsianki czy czegoś, to czarny najlepszy ;p
    To śniadanie bardzo mi się podoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. takie banany to mają prawdziwy smak bananów! :D
    bananowych płatków jeszcze nie jadłam ale na pewno są obłędnie pyszne! :))
    i jeszcze ta czekoladka *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czarne banany, są takie słodkie i dopiero wtedy śniadanie z nimi ma genialny smak! :)
    Nigdy nie ćwiczyłam jogi.. Może kiedyś spróbuję, tak dla odstresowania się, chociaż ciało mam bardzo mało rozciągliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco zachęcam do jogi - naprawdę, nie pożałujesz :)

      Usuń
  14. Takie banany są najlepsze do kremów i wypieków! O wiele bardziej słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham banany! do tego czekolada i w dodatku gorzka... mm... połączone z płatkami ryżowymi na mleku 0% - pyszne, zdrowe, lekkie i pożywne, po prostu mega! Zapraszam na mojego bloga! ;) Może Ci się spodobać ;) http://enjoyurmeal.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)