środa, 9 kwietnia 2014

81/ Kakaowo-bananowa jaglanka z mango i wiórkami kokosowymi


 Kasza jaglana na mleku i wodzie z gotowana kakao, wiórkami kokosowymi, mango i bananem; podana z wiórkami kokosowymi i gorzką czekoladą


nieboniebonieboniebo

Przepraszam, że znowu to samo ( a jednak coś innego ;P). Było o wiele lepsze niż wczoraj! Wybacz owsianko, ale tym razem jaglanka wygrywa! (to nie pierwszy raz, oj nie) 
Chyba wyżej widać moją opinię :) Tylko zapomniałam o jajku :(


Lubię moje oczy o nieokreślonym bliżej kolorze.

Zdrowy tryb życia

16 komentarzy:

  1. Ja zrobiłam dziś krem kokosowy z kaszy jaglanej :D Będzie jako dodatek do śniadań :) Tu spisał by się idealnie :D Podwójnie jaglano-kokosowe śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, mniam , mniam - tyle mogę powiedzieć <3
    Fajne połączenie kakao - mango <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę obawiałam się tego połączenia - jak się okazało, niepotrzebnie :D

      Usuń
  3. oh, a mi ostatnio jaglanej nie udaje się takiej fajnej sypkiej ugotować- zawsze jest za miękka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uzyskuję idealnie sypką, gdy wcześniej ją uprażę - a to najczęściej robię :) Tylko zawsze zapominam dopisać ;p
      Wydaje mi się jednak, że na słodko nie musi być sypka ;)

      Usuń
  4. Allleee czekoladowo! Jeszcze takiej jaglanki nie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znów tym mango kusisz, Ty niedobra :P :D
    Nie dziwię się, że to niebiańsko smakowało, pyszne dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w szoku - tyle smaków naraz ;)
    Ale jaglanki są przecież najlepsze, to nie podlega wątpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wszystkie te smaki świetnie ze sobą współgrały :)

      Usuń
  7. Ciekawe zestawienie smaki. Chyba faktycznie musiało smakować niczym niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaglanka też baardzo mi zasmakowała! :))
    ale w wersji czekoladowej musi być jeszcze lepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gotowana i podana z tymi samymi składnikami = maksymalne wydobycie smaku :)
    Oczy, w których można utonąć, by odgadnąć barwę? pozazdrościć :)
    A co do prażonej manny: spróbuj koniecznie,jest pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie przygotowana <3 Z kakao i bananem , a te dodatki na wierzchu no mistrz i to w dodatku z kasza jaglana <3

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)