piątek, 11 kwietnia 2014

83/ Cynamonowa owsianka z jabłkiem i budyniem marchewkowym

Czyli nowa wersja budyniowej owsianki :) Dzisiaj troszkę mi się zaspało, a dokładniej - wstałam godzinę później, niż zawsze. Niż planowałam. Wszystko musiało być szybko, ale śniadanie musiało być. Bez tego ani rusz! Z pomocą przyszła owsianka i resztki wczorajszego budyniu marchewkowego (koniecznie spróbujcie, jest naprawdę świetny!) Ta dwójka stworzyła razem pyszny i pożywny posiłek. Do garnuszka trafiło również jajko - dla zwiększenia wartości odżywczych oraz lepszej konsystencji :)





Cynamonowa owsianka na mleku i wodzie, gotowana z jabłkiem i jajkiem; podana z rodzynkami i migdałami, resztą jabłka oraz budyniem marchewkowym z bakaliami




Czasu brakowało, ale zdjęć wcale nie mało ;p




Jestem oszczędna.


14 komentarzy:

  1. Budyń marchewkowy? Czarujesz, czarujesz! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dalej nie próbowałam owsianki z dodatkiem jajka. Boję się, że zrobi mi się coś w stylu jajecznicy. Ale chyba nie mam się czego obawiać, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, naprawdę nie ma czego :) Tylko jak owsianka będzie bardzo gorąca, to białko lekko może się ściąć - ja dzisiaj się spieszyłam i mi się to przytrafiło (wyjątkowo gotowałam na 8-9 na płycie indukcyjnej, kiedy zazwyczaj gotuję powoli na 5), w smaku nie było tego czuć, trzeba po prostu pogotować ją trochę na mniejszym ogniu i po dodaniu jajka od razu mieszać... a, i nie przestrasz się zapachu - czasami zalatuje trochę jajecznicą, ale potem ten zapach znika i zostaje tylko pyszna owsianka o cudnej konsystencji :D

      Usuń
  3. Zaledwie kilka razy dodawałam jajko do owsianki, ale dzięki niemu była niesamowicie kremowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyczne połączenie smaków zawsze wygrywa <3
    I ten budyń <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo samcznie się prezentuje , ja zawsze i nie wyobrazam juz sobie dania miseczkowego i owsianki bez jajka , bardzo trafiona cała miseczka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. cecha idealna :D
    no i śniadanie też ! uwielbiam jabłko w owsiance :>

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wygląda! :))
    niby na szybko ale i taak pysznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śmiesznie wygląda taka pół na pół ;) Mojego uwielbienia marchewki nie skomentuję - zrobi to moja twarz :P
    A co do buraka: on nie zawiera ani wit. A, ani wit. C ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Z cynamonem musiała świetnie smakować, pychotka :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Marchewka, jabłko, cynamon-trio idealne <3

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)