sobota, 12 kwietnia 2014

84/ Jaglanka kokos-czekolada-truskawka

Wiecie co dzisiaj jest? Nie? 
Dzień czekolady, oczywiście! Z powodu tego święta, musiało być u mnie coś czekoladowego, no bo jak inaczej ;) No więc, bazą mojego dzisiejszego śniadania była moja ukochana kasza jaglana - uprażyłam ją i ugotowałam z dodatkiem truskawek, wiórków kokosowych i kakao. W miseczce dołożyłam więcej owoców, twarożek kokosowy i pasek gorzkiej czekolady. Na dnie miseczki ukryłam jeszcze pół kostki...




 Kakaowo-kokosowa kasza jaglana gotowana z truskawkami, podana z nerkowcami, gorzką czekoladą, truskawkami i twarożkiem kokosowym






Było bardzo smacznie. Do czasu, gdy czekolada się rozpuściła. Za słodko, zdecydowanie za słodko. Następnym razem dam mniej czekolady - jeden pasek (+ troszeczkę) to zbyt wiele jak dla mnie. Zwłaszcza, gdy jest to pseudo gorzka czekolada (aż 60% kakao!)...

Miłego weekendu!


Jeśli już coś zaczęłam, to staram się to dokończyć.

20 komentarzy:

  1. Świętowanie od rana u Ciebie, bardzo smakowite zresztą! Czekolada z truskawkami i kokosem, to wspaniałe połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja niestety zapomniałam o dniu czekolady, ale myślę, że kolacją nadrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mniej czekolady, tylko mniej kaszę posłodzić, bo czekolady nigdy za wiele! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba tylko ja nie wiedziałam :c
    bardzo pyszne czekoladowe śniadanie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam na dzień czekolady dozwolone jest się przeslodzic :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień czekolady jest, więc musiałaś najeść się dużo czekolady! W takim dniu nie powinno jej być za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W każdej wersji jaglanka jest przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę czekoladę w swoich zapasach, ale dzisiaj jednak pokusiłam się o wersję RitterSport z 73% kakao :) No i kawałek deserowej z miętą... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam nie przepadam za tą czekoladą, za słodka dla mnie ;) Ogólnie nie lubię czekolad Wedla! Jest paskudny, a jego czekolady zajeżdżają wyrobami czekoladopodobnymi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to był prezent ;/ Sama wolę inne firmy

      Usuń
  10. Z czasów gdy jeszcze jadłam czekoladę pamiętam, że moment rozpuszczenia sie czekolady był tym, na co czekałam przez cały posiłek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Rozumiem, że jesteś uczulona na kakao?
      Zawsze możesz zrobić swoją własną 'czekoladę' z karobem, olejem kokosowym, miodem ;)

      Usuń
  11. Manim z truskawkami w dodatku no nie moglo byc lepiej <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Normalnie ten dzień uczciłaś po królewsku :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)