poniedziałek, 14 kwietnia 2014

86/ Bananowa jogurtowa owsianka z orzechami i owocami

Nigdy nie będzie szczęśliwy ten, kogo dręczy myśl, że ktoś inny jest od niego szczęśliwszy.
- Seneka 
Myślę, że powyższym cytacie, pod szczęście można podstawić inne słowa, cechy...
Musimy cieszyć się tym co mamy. Każdy człowiek jest inny - nikt nigdy nie będzie taki jak my. Wszyscy jesteśmy wyjątkowi.


Uwielbiam dodawać jogurt do śniadaniowych miseczek - ale dopiero niedawno odkryłam, że owsianki czy inne płatki, kasze są pyszne, gdy się je z nim wymiesza :) 
Szkoda, że tak trudno jest dostać dobry jogurt :( Bardzo lubię go jeść nawet solo...
Ach, i dołączam się do owsianego detoksu Wiktorii - ostatnio jem tyle pyszności, że ciągle zapominam o owsiance :) A to przecież królowa! (żeby było zabawniej - wchodzę do domu i widzę miskę z resztkami owsianki. Mama się przyznaje, a nie jada przecież śniadań... a co dopiero owsianki...) :D Mój detoks będzie jednak troszkę inny, z powodu akcji "T" - ale owies na pewno dobrze mi zrobi przed tymi wszystkimi świątecznymi smakołykami :)




Bananowa owsianka na mleku i wodzie z resztą banana, mandarynkami i namoczonymi orzechami

SOS, zgubiłam cynamon :( Szukałam go wszędzie, i nic... A tak by pasował do dzisiejszego śniadania! Nie wiem, jak można zgubić torebkę z przyprawą :/
Za to dzisiaj dorwałam tahini i chlebek czystoziarnisty - bez mąki, a skład ma podobny do... moich batoników owsianych ;p Sama chciałam taki zrobić, ale nie wiedziałam, czy mi zasmakuje i jak go dokładnie zrobić. Jak już spróbuję, to dam znać :)
A wczoraj na podwieczorek...










Lubię gotować i chyba jestem w tym całkiem niezła 

Z dzisiejszą zaletą możecie utożsamić się Wy wszystkie :)

16 komentarzy:

  1. Owsianka z dużą ilością dodatków jest najlepsza <3
    A co tam na podwieczorek zapiekłaś? Wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieczona owsianka :) Dopracuję tylko przepis i na pewno pojawi się na śniadanie :)

      Usuń
  2. bardzo pozytywny wpis, od pierwszego do ostatniego słowa, aż się ciepło na sercu robi! :)
    i też pytam o podwieczorek, bo wygląda zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Sama staram się uwierzyć w te wszystkie słowa (co może być trochę dziwne). Jest to pieczona owsianka, ale muszę nad nią jeszcze popracować :)

      Usuń
  3. Oj tam, różne rzeczy ludzie gubią i to nasza natura :)
    Jadłam raz owsiankę z jogurtem i faktycznie, miło ją wspominam :D A najlepsze jogurty wg mnie są w Lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jjjjjoooogggurtowa najlepsza <3
    Ja uwielbiam jogurciki z lidlq ( bio) i 0 % z Bakomy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, dzisiejsza owsianka z bio z lidla :D Mój faworyt razem z tym z Piątnicy i greckim - chociaż dzisiaj widziałam ten zerowy z Bakomy i naprawdę przyzwoity skład. Kiedyś wypróbuję :)

      Usuń
  5. Ja też często zapominam o tej naszej królowej. Na szczęście wczoraj uzupełniłam zapasik płatków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAGUBIONY CYNAMON?! A to psotnik! Ja bez niego nie dałabym rady żyć, powodzenia w szukaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wiem! Bez dziennej dawki cynamonu jestem jak zombie, naprawdę. Doszło do tego, że moi przyjaciele kupują mi w przeprosiny i w podziękowaniach paczki cynamonu! :D

      Usuń
  7. podoba mi się ten cytat!
    a owsianka wygląda niesamowicie pysznie! te dodatki *-*
    muszę koniecznie zrobić tą jogurtową! :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj dokladnie zgadzam się , trzeba siebie kochac i nie porownywac do innych kazdy jest inny i kazdy wyjatkowy <3 Owsianka cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na przepis zapieczonej owsianki ;)
    śniadanie wygląda cudownie, szczególnie te orzeszki *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo często dodaję jogurt, mam wrażenie że wtedy wszystkie owsianki/kasze są bardziej kremowe :D
    Mam nadzieję, że znajdziesz niedługo ten cynamon haha :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)