wtorek, 15 kwietnia 2014

87. Śmietankowa owsianka z gruszką, tahini i miodem

Wszelki rozwój był dotąd niczym innym jak upojnym zataczaniem się z jednego błędu do drugiego.
- Henryk Ibsen


Słowa, z którymi łatwo jest się utożsamić.


***

Śmietankowa* owsianka z gruszką (również w środku), tahini i miodem wielokwiatowym

*śmietanka kremówka



Wczoraj nimhe  wpadła na świetny, moim zdaniem dużo lepszy pomysł na LBA. Można się dużo więcej dowiedzieć o innych. Bardzo dziękuję za nominację :)

1. Mam małą obsesję na punkcie cynamonu (co chyba można łatwo wywnioskować, patrząc na bloga)
2. Mam plus minus sześć kochanych psów :)  I resztę zwierzyńca wiejskiego + siedem papug :)
3.
4. Potterhead :D Jednak bardziej od samej postaci Harry'ego interesują mnie Huncwoci :p
5. W ciągu mojego jakże długiego życia, udało mi się spędzić ponad pół roku w różnych szpitalach.
5. Uwielbiam słuchać muzyki starych wykonawców, kiedyś piosenki można było nazwać muzyką. Teraz ciężko znaleźć coś dobrego.
6. Nie przepadam za słodkimi obiadami i kolacjami.
7. Lubię zapach powietrza po deszczu.
8. Oprócz gotowania, interesuje się literaturą - uwielbiam czytać książki, czasami piszę również własne opowiadania, historie :)
9. Kiedyś chciałam być syrenką :D Nawet szukałam w internecie sposobów, na stanie się nią :p
10. Jako dziecko naoglądałam się wielu horrorów - mojemu tacie nie przeszkadzało, że jestem w tym samym pokoju ;d
11. Nie lubię ziemniaków. 



Lubię sprawiać radość innym.


16 komentarzy:

  1. jak tylko będzie kremówka w lodówce...
    z tą syrenką mnie rozbawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremówka... <3
    A ja lubię ziemniaki bardzo, w sumie to niestety, bo mogłabym jeść ich duuużo :P sprawianie radości innym - piękna zaleta.

    OdpowiedzUsuń
  3. z kremówką, jedna z najlepszych :) ja za ziemniakami też szczególnie nie przepadam, ale obok klusek śląskich, kopytek czy placków ziemniaczanych nie umiem przejść obojętnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ziemniaki akceptuję tylko w formie klusek śląskich i kopytek - żebym zjadła placki to muszą być naprawdę dobre, tak, żeby nie było zbytnio czuć ziemniaków xd

      Usuń
  4. Idealne połączenie smaków i więcej do szczęście nie potrzeba!
    Rozśmieszyłaś mnie z tą syrenką! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kremówką robię zawsze mojej siostrze :) Pyszna wtedy jest

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jeszcze tej z kremówką nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. śniadanie idealne, i wcale nie przesadzam!
    cieszę się, że spodobała ci się ta ,,modyfikacja" ;) przybijam ogromną piąteczkę za muzykę, ale kolacja na słodko to całkiem przyjemna sprawa, syrenko!

    OdpowiedzUsuń
  8. No to masz niezłe zoo w domu, haha :D
    A owsianka z dodatkiem kremówki najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  9. wierzę ci, że słodkie obiady i kolację mogą nie być dla ciebie, bo takie cudne i słodkie śniadanie już wystarczy :>

    OdpowiedzUsuń
  10. obłęd!
    z kremówką na pewno była genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gruszka+tahini to świetny duet! <3
    Obsesja na punkcie cynamonu jest mi bliska ;) Ooo syrenka! Ja kiedyś podziwiałam z zazdrością bohaterki serialu "H2O- wystarczy kropla" , które się przemieniały w syreny właśnie^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej, oddaj mi jednego psa :) Cierpię na uciążliwy deficyt zwierząt domowych.

    OdpowiedzUsuń
  13. owsianka epicka!
    a od cynamonu także jestem uzależniona, uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)