środa, 16 kwietnia 2014

88/ Bananowy, gotowany serniczek owsiany straciatella na zimno

Najbardziej egzotyczną dżunglą na świecie jest psychika ludzka.

                                                                                                      - Joseph Conrad

*** 



Dzisiaj bogato i owsiano zarazem. Do tego baardzo sycąco :)





Bananowy, gotowany serniczek owsiany waniliowo-cynamonowy z kawałkami gorzkiej czekolady, podany z jogurtem naturalnym, resztą banana i migdałami





*** 


Mam smykałkę do języków 

Resztki ze starej paczki. Nadal poszukuję prawie całej torebki cynamonu.




18 komentarzy:

  1. Booski! Trzeba przyznać, moc dodatków jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłęd mogę takie prosić lub porwać <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zaraz po cynamon lecę, bo mi się skończył i już czuję, jaka egzystencja bez niego jest smutna i bezbarwna!
    fakt, śniadanie na bogato, a z pewnością- na apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bez cynamonu nic już nie jest takie samo...
      Tak, tak - bardzo smaczny był :)

      Usuń
  4. bananowy serniczek do tego straciatella!
    no cudo po prostu! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest serniczek ? :o matko jaki gęsty ! myślałam, że to jakiś pudding :>
    świetny cytat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest na zimno :) W lodówce zgęstniał - w dodatku płatki i budyń zrobiły swoje :)

      Usuń
  6. Gęsty serniczek bananowy *.*
    Z chęcią bym skosztowała ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytat fantastyczny..
    sycący - to podstawa, a jeszcze cudnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem, tak mi się z paschą skojarzył jego wygląd, święta u ciebie poczułam :D

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)