piątek, 18 kwietnia 2014

90/ Owsianka z twarożkiem i świeżą figą

Tak więc estetyka może być pomocna w życiu
nie należy zaniedbywać nauki o pięknie.
- Zbigniew Herbert, Potęga Smaku 

Tak więc przepraszam za moją estetykę. Za dzisiejszą i ogólnie za całą moją estetykę życia.

 ***



Owsianka na mleku z czerwoną gruszką (w środku), podana z twarożkiem, miodem, tahini i świeżą figą, bakaliami (później)






Mmmm... Jakie to było dobre! 
Twarożek + świeża figa = raj w ustach
Nic więcej mi nie potrzeba...
No chyba, że cynamonu :) 
Znalazł się w końcu! :D
Znalazł swoje miejsce w śniadaniu, nawet, jeśli go nie widać :D

Dziś dalej owsiano, a więc:


***
Wczoraj na kolację zaserwowałam sobie placuszki z cukinii i marchewki i pancakes z cukinią i marchewką :) 
Różnica jest naprawdę duża! :) Mimo tego, obie wersje były wyśmienite. Część zjadłam na wytrawnie z warzywami, a resztę z twarożkiem i miodem. Wczoraj miałam strasznie rozstrojony 'plan' posiłków - ogromna przerwa od II śniadania do obiadu, strasznie byłam głodna - podwieczorek mi wypadł i później cały czas to odczuwałam. Może dlatego kolacja była  w połowie słodka? Nie wiem, ale naprawdę takie słodkości na noc rzadko się u mnie zdarzają. Było bardzo smacznie, ale uwielbiam jeść wytrawne pyszności tak samo jak te słodsze dania, więc często zwyciężają te pierwsze :)





***


Nie oceniam po okładce


20 komentarzy:

  1. Wiedziałam, no czułam to w kościach, że niebawem napiszesz, że się znalazł! Chyba chciał, żebyś go doceniła haha :D
    A śniadanie wygląda bardzo ESTETYCZNIE jak dla mnie, bo lubię, gdy coś się zabrudzi, wyleje.. wtedy jest takie apetyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieła sztuki z reguły nie są estetyczne ;) a twojemu śniadaniu bliżej do takowego dzieła aniżeli do zwykłego posiłku

    OdpowiedzUsuń
  3. za co ty przepraszasz kobito?
    ta owsianka wygląda niesamowicie! *-*
    placuszki też bym z chęcią zjadła! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaależ przepiękna miska! arcydzieło, naprawdę! (a świeża figa zwiastuje smaczny czas w warzywniaku)
    z Herbertem trafiłaś, niesamowita postać

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym świeże figi, nigdzie ich nie mogę znaleźć :c Śniadanie pierwsza klasa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam w Kauflandzie w moim mieście :)

      Usuń
  6. Mnie tam urzekła ta wypływająca owsianka! Co ty chcesz kobitko od tego śniadanka? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarówno śniadanie jak i placuszki wyglądają obłędnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwona gruszka :O Co to?
    Toś porozlewała na talerz zawartość miski ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba Sweet Sensation.
      No przecież ja specjalnie tak porozlewałam ;p

      Usuń
  9. Nie przepraszaj. Serio, nie przepraszaj.
    Figę jadłam ostatnio dwa lata temu na Chorwacji, chcę teraz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jadłam jeszcze figi! Słyszałam, że ma lekko orzechowy smak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz nadrobić zaległości! Jest pyszna! :D Tylko moja była jeszcze mało dojrzała, ale i tak...
      Najlepsza podobno jest z kozim serem, ale ze zwykłym twarożkiem daje radę :)

      Usuń
  11. Jak zawartość tej miseczki zachęca do skosztowania :D Super !

    OdpowiedzUsuń
  12. cecha idealna i czasami trudną ją u niektórych znaleźć !
    nie liczy się wygląd, figa uratowała śniadanie :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwona gruszka? Nie słyszałam o takiej ;p W smaku pewnie podobna do zwykłej, czy nie? ;)
    Muszę świeże figi sobie kupić, bo od wieków ich nie jadłam! Figi ostatnio tylko suszone miałam okazję zdobyć, ale i tak były pyszne :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Figi są pyszne w każdej postaci! :)
      Czerwona gruszka (podejrzewam, że Sweet Sensation) jest trochę podobna w smaku do zwykłej gruszki, ale jednocześnie inna :) Jest słodka i kwaskowata zarazem, twarda i soczysta :)

      Usuń
  14. Placuszki są świetne No mega *.* ! Ta miseczka idealna właśnie takie uwielbiam pełne pysznych smakowitych rzeczy i figi *.*

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)