sobota, 19 kwietnia 2014

91/ Cukiniowe brownie w miseczce





Cukiniowa owsianka z kaszą jęczmienną i kakao na mleku, przełożona kokosowym twarożkiem z odrobiną miodu, podana z gorzką czekoladą, wiórkami kokosowymi i malinami





Chciałam spróbować tej słynnej owsianki z cukinią i  przekonać się, czy to, co o niej piszecie, to prawda.
Tak. Jest w niej coś takiego, że nie można się oderwać. Dzisiejsze śniadanie było idealne w każdym calu; chętnie bym je powtórzyła! :D
No i te maliny... moje pierwsze w tym roku. Uwielbiam maliny :
Ostatnie śniadanie  przedświąteczne, owsiane:


Jutro święta, więc się tu nie pojawię - nie mam zamiaru latać nad stołem z aparatem. Moja rodzinka pomyślałaby, że zwariowałam do reszty ;p Nie dość, że nie je jak normalny człowiek, to jeszcze to wszystko fotografuje ;p
Po rodzinnym 'śniadaniu' (dla mnie będzie to raczej II, jak nie III posiłek, ponieważ moja siostra przyjeżdża dopiero na 11-12, a ja nie potrafię spać tak długo, ani nie jeść tak długo od obudzenia się) chrzciny najmłodszego członka rodziny - mojego brata ciotecznego. O kilka miesięcy starszy jest mój siostrzeniec, ale jego chrzciny będą troszkę później. Może wstawię jakieś zdjęcia? ;)

***
Wesołych świąt!
Pamiętajcie, że najważniejszy jest miły czas spędzony z rodziną, nie zadręczajcie się kaloriami 
czy innymi bzdurami - i tak pewnie większości z Was nie zaszkodziłoby kilka kg więcej :) 
No i jeden dzień (taki trochę cheat day c:) niczego nie zmieni! Nie przytyjecie przez jeden dzień, ani nie schudniecie, więc po prostu odprężcie się i zapomnijcie o tym wszystkim. 

***


Staram się być miła. Dla wszystkich, nawet jeśli inni tego nie odwzajemniają

14 komentarzy:

  1. Widzę u ciebie nowe połączenie - owsianka z kaszą jęczmienną : D
    Też uwielbiam ten rodzaj brownie *.*
    Życzę ci miłych i wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie cukinia ma w sobie 'to coś' :)
    I to połączenie malin z smakiem kokosa i kakao <3
    Takim śniadaniem mogłabym się rozkoszować codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest idelanie i w dodatku z ta kasza <3

    OdpowiedzUsuń
  4. śniadanie moje ulubione - cukiniowe brownie to jest to :D
    co do śniadania jutrzejszego - moje też będzie II, bo z racji lekkiej bezsenności wstaję 5-6, a do domu przyjdę z babcią dopiero po 11, chyba bym umarła z głodu!
    Kg więcej, oj Kochana, oby tylko, mnie już przybyło tuż przed świętami trochę, więc biję rekordy :P smacznego jajka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że Ci smakowało. Cukiniowa owsianka jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cukinia sprawia, że owsianka nabiera zupełnie nowego smaku! Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. żeby tak w jeden dzień przybrać kilka kg, to ktoś musiałby się postarać :D
    wesołych świąt!

    ah no i witam w gronie zachwyconych cukinią w owsiance :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! To trzeba by chyba było jeść co 1 min kawał sernika :D
      Wesołych!

      Usuń
    2. To wprost niewykonalne. Chciałam uświadomić tych, którzy nadal myślą, że przytyją 5kg od jednego kawałka babki :P

      Usuń
    3. Dokładnie, to jest taki czas, że kaloriami nie można się przejmować!
      Wesołych Swiąt :3

      Masz śliczne zdjęcie profilowe :)

      Usuń
  8. też muszę spróbować ta owsiankę!
    malinki *-*
    masz rację jutro zero myśli o liczeniu kalorii! :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Cukinia to warzywo, na które wyczekuję z utęsknieniem - byle była polska ;)
    Hey, właśnie jesz jak człowiek :P U mnie zobaczymy czy wytrzymam do tego "śniadania"
    Hmm, kilogramy ... Na mnie to i z osiem by chyba się przydało :]

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)