poniedziałek, 21 kwietnia 2014

92/ Poświąteczna jaglanka


Kasza jaglana na mleku sojowym z jabłkiem podana z resztą jabłka, pestkami dyni i słonecznika, rodzynkami i suszoną żurawiną; cynamonem


Za dużo słodkiego jedzenia. Za dużo jedzenia. Za dużo.
Po moim wczorajszym obżarstwie dzisiaj musiało być coś lekkiego, bo nadal boli mnie brzuch.
Byłam na chrzcinach i miałam cheat day z prawdziwego zdarzenia.
Najpierw cały talerz różnego jedzenia (jakieś jajka, galaretki - z których jadłam wszystko oprócz tej galarety, sałatki) i już miałam dosyć. Ale razem z siostrą cioteczną zjadłyśmy jeszcze po kawałeczku różnych ciast (marchewkowe, serniki, mazurki). Potem przypomniałyśmy sobie, że to chrzciny. Wszedł tort.  No i jak to - nie zjeść tortu? Trzeba było. 
ZA DUŻO.
Do końca dnia już nic nie tknęłam. nie za dobrze, ale jeden dzień nie zniszczy całego mojego życia, tak?
Tym sposobem, nabawiłam się okropnego bólu żołądka/wątroby/ogólnie brzucha, który trwa do dzisiaj. 
Później mam zamiar dodać przepis na Kopiec Kreta - robiony trochę inaczej niż ostatnio, jednak mam nadzieję, że nadal smaczny :) No i liczę na to, że przejdzie mi i załapię się na kawałeczek...



13 komentarzy:

  1. ja w niedzielę wybieram się na komunię kuzynki i zapewne też będzie mnóstwo jedzenia!
    nie lubię jak jestem taka przejedzona!
    a na kopiec kreta zawsze znajdę miejsce! i czekam na przepis :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś też mam roztrój żołądka :/ Wolę nie mówić ile wczoraj zjadłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała moja rodzina myśli, że nic nie jem... Myślę, że się trochę pomylili i bardzo zdziwili...
      Co nie zmienia faktu, że zjadłam za dużo, źle się czuję - a to tylko po to, żeby im to udowodnić, żeby się nie czepiali...

      Usuń
  3. Sporo osób uszykowało sobie dziś jaglaną - czyży była świetna na detox? ;)
    Może spróbuj na lepsze trawienie mięty czy imbiru.
    Co zrobisz - święta rządzą się swoimi prawami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaglana jak antybiotyk, jest zasadotwórcza - myślę, że świetna zarówno na detoks jak i wypasione danie ;) Lekka, łatwostrawna, do tego pyszna - nic więcej nie trzeba :)
      Piję na zmianę miętę i rumianek, do tego wypiłam już chyba z 2 litry czerwonej herbaty...
      Co zrobisz... nic nie zrobisz ;p

      Usuń
  4. Śniadanko posypane cynamonem :D Uwielbiam :D Cynamon musi być :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie też wczoraj tort rozłożył na łopatki- bita śmietana w zbyt dużej ilości muli (chociaż nie przeszkodziło mi to w zjedzeniu kawałka na dzisiejsze ,,after-śniadanie" :P)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna wersja jaglanki z jablkiem rodzynkami i cynamonem kupuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też już mam ochotę na "zwyczajne" śniadanie, jakąś kaszę albo owsiankę. No i uważaj, żeby się kompulsow nie nabawic, bo ja też w ten sposób zaczynałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wygląda. Z chęcią bym ją zjadła :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)