niedziela, 27 kwietnia 2014

99/ Owsianka podwójnie jabłkowa

Ostatnio cały czas próbuję czegoś nowego, jem naprawdę pyszne rzeczy, ale stęskniłam się za owsianką. Bo zawsze się do niej wraca :)

Dzisiaj moja modelka była dość kapryśna, więc nie wygląda zbyt apetycznie - ale naprawdę smakowała :)


 Owsianka na soku jabłkowym 100% gotowana z anyżem, cynamonem, jajkiem z serkiem wiejskim*; podana z jabłkiem duszonym w rozmarynie i prażonym słonecznikiem

*jajko rozmieszane z serkiem dodałam pod koniec gotowania



Cynamon znowu to zrobił. Nie, nie zgubił się. Gorzej. Skończył! :( Tylko laski mi zostały, zawsze mogę je zetrzeć...

Aha i ostatnia wiadomość z poprzedniego tematu: Uznałam, że nie będę pisać o moich dolegliwościach, bo to jest po prostu nieciekawe. Może przejdzie, może nie. Jak nie, to żyłam z tym tyle czasu, będę żyć dalej. Kiedyś może zrobię sobie jakieś badanie i już.


***

Kocham zwierzęta. Chyba z wzajemnością.

^ trochę czuję się winna, ale co poradzić


Nie wiem, czy jutro rano się tu pojawię, więc proszę o kciuki już teraz - mam dwa sprawdziany: z matematyki i geografii. Przydałby się też kop i zagonienie do książek, bo do geografii to jeszcze nie zaglądałam...

Jutro się coś szykuje... Tak? ;)

***

Zapraszam na słodkie bułeczki <klik>. Jeszcze niedorobiony, ale popracuję nad tym ;)

24 komentarze:

  1. Jak jest jabłko, to musi być pycha! Muszę wreszcie wypróbować połączenie jabłko-rozmaryn :)
    Będę trzymała kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję też jabłko z tymiankiem, majerankiem :) Z tymi ziołami chyba nawet bardziej mi smakowało :)

      Usuń
  2. W takim razie do sklepu kupić cynamon! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. e tam, wszystko co ze słonecznikiem prezentuje się dla mnie pierwszorzędnie (alergiczny ,,zakazany owoc")
    pisz o czym chcesz, to twój blog i jak dla mnie możesz opisywać każdą nieprawidłowość- od bólu brzucha po rozcięty palec. a cynamonu to ci kupię kilogramowy worek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilogramowy worek obiecujesz, hm? To dopiero byłoby coś :D

      Usuń
  4. Widzę że twoja owsianka przypomina pogodę na dworze :D
    U mnie też się jutro coś szykuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, od tamtej wczorajszej ulewy moja ochota na ciepłą michę owsianki się nasiliła :)
      Jeszcze nie wiem, co się u mnie szykuje, ale to Twoje pewnie będzie lepsze, bo ja za bardzo nie mam pomysłu ;p

      Usuń
  5. Ah, ten kapryśny cynamon! ;)
    Jabłka z rozmarynem jeszcze nie zdążyłem spróbować, ale wszyscy je wokół zachwalają.
    Pisz o czym tylko chcesz - to Twój blog i nikogo więcej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, bo ja bardziej zachwalam jabłko z tymiankiem lub majerankiem! :P
      Jednak takim z rozmarynem nie pogardzę, też dobre :)

      Usuń
  6. O, dobrze, że mi przypomniałaś! Wracając z kościoła wstąpię do sklepu, by kupić sobie paczkę : )
    A owsianka pyszna- serio, moje smaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym miała pewne obawy co do takiej owsianki, ale skoro mówisz, że dobra- wierzę na słowo :)
    U mnie cynamonu jest zawsze mniej niż pół sloiczka (naprawdę sloiczka, malutki jest), ale w jakiś magiczny sposób nigdy go nie ubywa, chociaż używam go do prawie każdego śniadania.

    OdpowiedzUsuń
  8. będę trzymać kciuki od samego rana :)

    a smaki w owsiance niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cynamon to zdecydowanie moja ulubiona przyprawa do wszystkiego ;p
    Jutro będę trzymała kciuki :)
    A owsianka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedna! Ja to zawsze mam ogtomny zapas cynamonu ;d
    Twoja modelka z tym prazonym slonecznikiem wyglada pysznie ;D
    Pisz tu o wszystkim, na co masz tylko ochote. To Twoj blog. A nudne to nie jest, wrecz przeciwnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka smakowita micha owsianki na pewno nie mogła ci zaszkodzić. Trzymaj się, na pewno będę trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejjj jak tu smakowicie :D Brak cynamonu ... polecam miód z cynamonem :D hehe nie trzeba trzeć :D Jest obłędny :) :D:D Polecam, przekonaj się sama :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podbiłaś moje serduszko tymże śniadankiem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam mocno kciuki! Widzę, że nie tylko ja mam jutro dzień sprawdzianów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak owsianka to jest to <3 Cudownie podana *.* , trzymam kciuki :* !

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)