wtorek, 8 kwietnia 2014

80/ Waniliowa, budyniowa, bananowa owsianka z mango i białą czekoladą



Dzisiaj trochę milszy dzień. Mniej zabiegany.


 Bananowa, budyniowa, waniliowa* owsianka** z jajkiem, mango (również w środku) i białą czekoladą 

*gotowana z laską wanilii, budyń waniliowy
*płatki i otręby















1. Czy lubisz polską kuchnię? To zależy jakie potrawy
2. Co robisz gdy masz zły dzień? Gotuję, słucham muzyki, ćwiczę, a jak jest naprawdę źle... płaczę. Czasami trzeba.
3. Danie, które zawsze Ci  wychodzi? Roladki z serem, pietruszką/szpinakiem na parze, sosy do makaronu, gotowane serniczki mnie jeszcze nie zawiodły :)
4. Czy łatwo przekonujesz innych do swoich pomysłów?
5. Kto był Twoim idolem w dzieciństwie? No jak to kto? Hannah Montana xd
6. Naleśniki vs placki? Placki zdecydowanie lepiej mi wychodzą, ale co lubię bardziej... Hmmm....
7. Masz 5 minut na zrobienie śniadania. Co przygotowujesz?
8. Jak myślisz: Czy istniałaby radość gdyby nie było smutku? To nie byłoby to samo
9. Owoce vs warzywa? To pytanie jest za trudne!
10. Czy szybko przywiązujesz się do ludzi? Tak
11. Jak wyglądałby Twoje wymarzone wakacje? Jeszcze nie wiem - na pewno chciałabym zwiedzić Włochy, Islandię, Grecję, no i wrócić do Anglii :)



Staram się w każdym dostrzec coś dobrego

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też, ja też! Wieki go nie jadłam, ale bardzo lubię :3

      Usuń
  2. jak pysznie wygląda!
    kurczę uświadomiłaś mi jak dawno nie jadłam owsianki! :<

    OdpowiedzUsuń
  3. haha kiedys uwielbialam Hannah Montana :D owsianeczka wyglada bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie i przyjemne dla oka śniadanie ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam budyniowe owsianki za ich cudowną konsystencję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygląda - nawet mango mnie zachęciło :) Pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielbię to połączenie :) gdybym tylko mogła zjeść czekoladę, to tak właśnie wyglądałby mój jutrzejszy poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm... same pyszności <3
    Podoba mi się ta Twoja zaleta ;D

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)