wtorek, 6 maja 2014

108/ Waniliowy pudding nadziany mango

Pudding tu, pudding tam, a więc pudding dziś i u mnie ;)
Byłam u lekarza - takie dolegliwości podobno są normalne u osób w moim wieku...
Dostałam jednak leki, które powinny pomóc. Zobaczymy, jak się sprawdzą.







Waniliowy pudding z kleiku ryżowego nadziany mango; na spodzie z prażonych wiórków kokosowych; podany z tartą białą czekoladą
Vanilla rice pudding with mango, coconut chips and white chocolate




Teraz biorę się za projekt na religię. Postaram się jednak wszędzie zajrzeć :)


14 komentarzy:

  1. Ależ my dzisiaj puddingujemy haha :) Ale Twój jest idealny, wiórki kokosowe i biała czekolada - przypomina mi się jedna z najlepszych Ritterek, jakie jadłam *.* A do tego mango! Tak egzotycznie :)
    To normalne u osób w tym wieku? Czyli te boleści to taka nasza "faza przejściowa"? Hm.... Oby w takim razie szybciej przechodziło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mango. Dawno niejedzone mango. Tęsknię ;)
    Tia, dla większości lekarzy to już wszystko jest normalne ... Nawet jakby Ci wyrósł ogon :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo z kleiku ryżowego! <3
    Pewnie mamie chodziło o badania na helicobacter pylori. Ta bakteria wywołuje właśnie bóle brzucha, więc warto to skontrolować. Nie męcz brzuszka, oszczędzaj go teraz i odżywiaj się lekko.
    Zdrówka! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. z kleiku ryżowego? wow.. ja zawsze z manny robiłam!

    Ej-żadne ból nie jest normalny w żadnym wieku..!
    co za lekarze... ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham mango! Chyba w lodówce mam jeszcze jedno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bardzo fajny wyszedł <3 Mam nadzieję ze leki pomoga i bedzie okej <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę pudding z kleiku. Chętnie się zainspiruję twoim pomysłem w najbliższym czasie
    Na pewno wszystko będzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne połączenie smaków. Jak czytałam opis pod zdjęciem to ślinotok normalnie :) Wydaje mi się, że to jednak nie jest normalna dolegliwość. No, ale zobaczymy czy leki pomogą.

    OdpowiedzUsuń
  9. oo widzę pudding jest i u ciebie! i to pełen klasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach ci lekarze ;/ Brak słów. Pudding z kleiku ryżowego ? Czemu nie skoro tak cudnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o mamciu, wygląda nieziemsko! *-*
    sama nie wiem czemu tak długo zwlekam z tym puddingiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski ten pudding! I tarta biała czekolada, masz mnie! <3

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)