środa, 7 maja 2014

109/ Mocno czekoladowa jaglanka z mango i truskawkami








 


Kasza jaglana gotowana na wodzie z prażonymi wiórkami kokosowymi,  paskiem gorzkiej czekolady, mango i mrożonymi truskawkami (owoce w środku)
Chocolate-coconut millet groats with strawberries and mango

 






Dzisiaj bez mleka z dwóch przyczyn:
- nie miałam mleka,
- ograniczam nabiał.
Wczoraj i dzisiaj mama rozmawiała z panią w aptece (która uważa moje dolegliwości za nie takie normalne, w przeciwieństwie do lekarza) i powiedziała, że takie objawy występują przy nietolerancji laktozy i glutenu. Na laktozę poleciła tabletki, a co do glutenu - powiedziała, że trzeba zrobić testy, jeśli mi się nie polepszy... Zabawne jest to, że moja mama do końca nie wie, co to gluten... w ogóle nie wie. 
Boję się. Nie wiem, co mam jeść, żeby się nie nasilało. Dzisiaj w ogóle nie jadłam nabiału (z trudem :c), a i tak po obiedzie mój brzuch dawał o sobie znać coraz bardziej. Przebolałabym to może jakoś, gdyby był to tylko ból brzucha... jednak to nie wszystko. Nadal mam nadzieję, że któreś tabletki pomogą, że może to tylko przejściowe... (to 'przejście' w takim razie trwałoby ponad 2 lata)
Przepraszam, że to wszystko tutaj piszę, ale... otworzyłam się, chyba

Lubię truskawki. Słodkie, polskie... dzisiaj odkryłam, jak dobre są takie rozmrożone.

10 komentarzy:

  1. Kurczę nie wiem co z tym brzuchem, koniecznie idź do lekarza! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz do mnie na e-maila wszystko Ci wytłumaczę co to gluten itd ;) Coraz więcej osób nie toleruje glutenu, ponieważ pszenica jest bardzo modyfikowana...A co do laktozy- też jej nie toleruje i biorę enzym.Ogólnie piję mleka roślinne, a przetwory mleczne ograniczam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z laktozą ci nie pomogę ale jeśli chodzi o gluten to musisz koniecznie zrobić badanie krwi i poproś lekarza rodzinnego o skierowanie do gastrologa. Ja też e najbliższym czasie do niego idę i on na pewno będzie wiedział czy masz nietolerancję glutenu :-) Spróbuj też ograniczyć gluten , powinno ci to pomóc :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję ze w koncu sie wyjasni :( Ale miseczka mnie powlai idelanie wypelniona po brzegi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Te truskawki :3
    Koniecznie zrób testy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że wszystko się wkrótce ułoży :*
    ale wypasiona ta miseczka *-*
    i te truskawyyy :

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, tak bardzo Ci współczuję... Bo chyba najgorzej jest nie wiedzieć, co Ci dolega.. :( Mam nadzieję, że już wkrótce się wyjaśni wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję tych problemów. Trzymaj się kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biedna jesteś ;/ Już tyle dobrych rad dziewczyny pisałay, ży ja nie mam nic do dodania. Trzymaj się
    A sniadanie miałaś smakowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ty idź do normalnego lekarza, nie lecz się sama!
    Dojdzie do tego, ze będziesz bała się jeść cokolwiek i przestaniesz w ogóle..

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)