niedziela, 11 maja 2014

113/ Waniliowa gryczanka na ciepło

Dzisiaj chrzciny. Jej! Jeszcze się dobrze nie zaczęło, a ja mam już dosyć
Serka chyba mimo wszystko dałam ciut za dużo... ale jest enzym, tak?





 Waniliowa, budyniowa kasza gryczana niepalona gotowana z siemieniem lnianym, bananem, suszonymi daktylami, truskawkami na wodzie; podana z truskawkami, serkiem homo i wiórkami kokosowymi
Vanilla buckwheat porridge with banana, strawberries, dates, cream cheese and coconut






 



Ech, może wiecie, które z tych 154 sonetów Szekspira jest najpopularniejsze, najbardziej znane?
Wiem, że są krótkie, ale ten weekend był/jest strasznie zabiegany i muszę się przynajmniej trochę z tymi z nimi zapoznać, wiedzieć jak wymawiać niektóre staroangielskie słowa... Ciężko by było nauczyć perfekcyjnie recytować 154 tekstów...

ASK&BLOG

22 komentarze:

  1. Truskawkowo gryczany zawrót głowy <3
    Z sonetami niestety ci nie pomogę , bo ze mnie taka humanistka ... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie pysznooości <3
    Czemu już masz dosyć? nie nastrajaj się negatywnie Kochana :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię gryczankę! Pychota!
    I truskaweczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczysz będzię fajnie. Gryczanka :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi smakuje ta kasza :) idealna na śniadanie ;d
    No i z takimi dodatkami to nie sposób się oprzeć *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie możesz iść z takim nastawieniem od razu, bo nie dość, że ty będziesz miała zepsuty humor to i popsujesz innym :)
    W końcu udało mi się zdobyć polskie truskaweczki, więc również pokochałam twoje śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musiałam nigdzie iść - wszystko u mnie w domu, hehe :P

      Usuń
  7. Może nie będzie tak źle, ja dzisiaj na komunię idę.. też nie mam ochoty, ale damy radę! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, na pewno nie będzie tak źle jak przewidujesz, nastaw się pozytywnie i zobaczysz, że będzie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie wciągam 100% gryczane śniadanie C:
    hej, ja też zawsze nie mam ochoty chodzić na takie ,,atrakcje rodzinne", ale summa sumarum wcale nie jest tak źle :) przynajmniej coś się dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiedziałam u siebie co do pracy z polskiego. mówię, bo pytałaś, choć to chyba mało interesująca informacja ;)

      Usuń
  10. Gryczana u mnie co dzień - it's my must be ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ej, głowa do góry! na pewno będzie fajnie :)
    te truskaweczki mnie urzekły *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. wszędzie te truskawki ! zatęskniłam za ich zapachem i smakiem :(

    OdpowiedzUsuń
  13. za dużo enzymu? :D
    Aj, ja-powodzenia na chrzcinach :)
    Trusaaawki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, czemu masz dość? Zobaczysz będzie fajnie! Głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona tym serkiem i wiórkami, niby zwykłe, a smakowało jak niebo w gębie na pewno <3

    OdpowiedzUsuń
  16. od samego patrzenia na zdjęcie cieknie ślinka, to musiało być wyśmienite!

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)