środa, 14 maja 2014

116/ Podwójnie sezamowa jaglanka





Sezamowa* kasza jaglana z siemieniem lnianym, połową banana i białymi winogronami, podana z 1 dużą kostką gorzkiej czekolady, resztą banana i sezamem
Millet sesame* porridge with half of banana, white grapes and flaxseed, served with dark chocolate and rest of banana 

*tahini i sezam/ tahini and sesame





Jak już wiecie, miałam w planach ograniczyć trochę czekoladę. Jednakże, od czasu, gdy to zrobiłam, zaczęły łapać mnie skurcze i pobolewać łydki. Mój organizm domaga się magnezu! Wniosek? Czekolada na śniadanie to dobre wyjście! :D 
Na podwieczorek również - dzisiaj budyniokluski bananowo-czekoladowe. Skusicie się? :)

Kliknij po przepis:





17 komentarzy:

  1. No jasne, porywam obie miseczki :D
    Nie ograniczaj tak tej czekolady, bo się obrazi.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre wyjscie sluchaj organizmu :D Taka jaglankę chetnie zaadoptuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piona za jaglankę !
    Sezamowa ? Moja ulubiona <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Byle z kakao nie rezygnować! Z czekolady to jeszcze ...
    Na magnez dobre są pestki dyni i kasza gryczana ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Budynio - kluski bananowo- czekoladowe? Musze znać przepis ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy kliknąć na zdjęcie, przepis jest na drugim blogu :)

      Usuń
  6. Haha, ja za to nie umiem odmówić sobie bananów, mój mózg się ich domaga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo, bardzo kusząca propozycja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje sniadanie musialo byc intenstywnie chalwowe! <3
    a na budyniokluski bardzo bym sie skuskila! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. też się właśnie zastanawiam :D

      Usuń
    2. Żeby cera była ładna! :p Jednak myślę, że w tej kwestii dużo nabiału robi swoje. A jak do tego dochodzą moje problemy trawienne to w ogóle można się zniechęcić do mleka i jego pochodnych. Ale jogurty i serki są takie dobre :(

      Usuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)