piątek, 16 maja 2014

118/ Czekoladowa cukinia w owsiance

Dziękuję Wszystkim za rady. Są dla mnie naprawdę cenne, ponieważ część z Was zmagała, bądź zmaga się z podobnymi problemami. Niektóre z Was poradziły mi, aby udać się do specjalisty - byłam u rodzinnego i stwierdziła, że to normalne. Skoro normalne, to trzeba z tym żyć, tak?
Dopiero pani w aptece trochę pomogła.
Dzisiaj owsianka, po dłuższej przerwie. Bo nie chcę, aby chodziło o gluten.



Owsianka 'cukiniowe brownie' z bananem (w środku), siemieniem lnianym, gorzką czekoladą, prażonymi i solonymi pistacjami, mrożonymi truskawkami
'Zucchini brownie' oatmeal with flaxseed, banana (inside), dark chocolate, frozen strawberries, roasted and salted pistachios

Nie mamy białej, pszennej mąki w domu, więc dałam mamie do zupy mąkę z białego ryżu :D
Skoro pomidorową jemy z ryżem, to jeśli trzeba ją zagęścić, to chyba można zrobić to tym samym surowcem, tak? ;)

Owsianki wyszło dużo więcej, więc po prostu wyjadłam resztę z garnuszka :) Tak - można już dostać świeże truskawki, a ja jeszcze mam trochę mrożonych. Trzeba wyczerpać zapasy, aby zrobić miejsce na nowe :D
Dzisiaj były kiepskie zdjęcia - może dlatego, że zaspałam - więc jest tylko jedno. 
Ostatnio internet mnie dobija. Wszystko działa tak wooolno. Mam nadzieję, że to tylko chwilowe.



16 komentarzy:

  1. narobiłaś mi ochoty na owsiankę!
    a jak brownie to jeszcze bardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pistacje <3 Dawno ich nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłyśmy, że lekarze w dzisiejszych czasach totalnie olewają swoich pacjentów. Wizyty trwają dosłownie kilka minut i słyszy się na koniec jedynie "Następnyyyy!". Tak się teraz leczy ludzi.
    My obiecujemy NIE być takimi dietetykami :)
    Cukinia w owsiance to zdecydowanie przepis do sprawdzenia :)
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszamy do nowego agregatu blogów ze wszystkich kategorii tematycznych. Dołącz bloga do kategorii kulinaria. Adres www.zblogowani.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pyszności w tej miseczce <3
    Fakt, lekarze coraz częściej zapominają o swojej podstawowej
    roli-pomagać...Znaleźć dobrego specjalistę niemal graniczy z cudem eh

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż zgłodniałam. Uwielbiam owsiankę cukiniowe brownie. To chyba najpyszniejsza wersja <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam cukiniowe brownie, szczególnie w miseczce <3
    Coś wiem o naszej służbie zdrowia, musiały upłynąć 2 miesiące zanim dostałam skierowanie na gastrologa i kolejne 4 ( 5 lipca idę) zanim będę przyjęta. Ale to tak tylko w Polsce może być :D
    Fajna pomysł z dodaniem mąki ryżowej do pomidorówki , muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Aach, najlepsza wersja owsianki z cukinią <3
    Uwielbiam wyjadać nadmiar z miseczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz, żeby znaleźć dobrego lekarza trzeba się nieźle nachodzić po tych wszystkich gabinetach, wiem coś o tym. Mam nadzieję, że tobie się to uda i wyleczy cię z tego, cokolwiek to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. skręcasz się czasem z bólu i to normalne? pogratulować lekarzowi ;] postaraj się o skierowanie do gastrologa, bo bez konkretnych badań cały czas będziesz coś wykluczać, dodawać i się męczyć :*

    cukinia, banan i czekolada? biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyśmienita owsianka <3 Bedzie dobrze i trzymam caly czas za ciebie kciuki jestem z toba <3

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz, moim zdaniem przejdź się do innego lekarza- o ile bycie hipochondrykiem jest głupotą, to bagatelizowanie problemu może miec naprawdę straszne skutki
    królestwo za pistacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Owsianka brownie? Mniaam, a jakie dodatki do tego! :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej, chyba powinnas zmienic lekarza. Yo absolutnie normalne nie jest!
    Cukiniowe brownie uwoelbiam pod kazda postacia ;)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)