wtorek, 20 maja 2014

122/ Ryżowe na karmelowym rooibosie

Uff, jak gorąco! Zaczynam czuć lato ^^ Dzisiaj było przyjemnie, spokojnie - z mojej klasy było tylko 10 osób, bo reszta w poniedziałek pojechała na wycieczkę.
Miałam dzisiaj założyć spódniczkę, bo bardzo je lubię, a przecież jest już taak ciepło :) Jednak zrezygnowałam z powodu w-f (który trwał dzisiaj 3h c:) Czuję, że coś mnie ominęło. Dlaczego? Ponad połowa dziewczyn z całej szkoły(!) miała na sobie spódnicę. Jakiś dzień spódnicy czy coś? Haha :D
Jutro nadrobię ;p

Z samego rana zaserwowałam sobie płatki ryżowe z nektarynką (a dokładniej 2 małymi), która okazała się kwaśna. A wyobrażałam sobie ją jako słodziutki i soczysty owoc...

Zdjęcie tylko jedno, bo aparat się rozładował podczas 'sesji' :)




Płatki ryżowe na karmelowym rooibosie z suszonymi daktylami, cynamonem, nektarynką i jajkiem
Caramel* rice flakes with cinnamon, nectarine and egg
*caramel rooibos and dried dates


14 komentarzy:

  1. Ale ja dawno ryżowych nie jadłam! Muzę koniecznie zrobić.
    No lato mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez już czuję lato :) Ale swietne sniadanko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Daktyle :3 ja jakoś wolę dżinsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa karmelowo !! i jest pysznie :3
    ja uwielbiam spódniczki. zakładaj jutro, bo przecież trzeba wykorzystać ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo nektarynki są słodkie przecież, ale dojrzałe winny być ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też goorąco! :D
    no to jutro musisz to nadrobić! :D
    płatki, pychota! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i dobrze, że lato! :D
    Też mam w planach założyć spódnicę, ciekawe czy mi się uda, bo zazwyczaj rezygnuję w ostatniej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż wygooglowałam to całe "rooibosie" bo mnie zatkało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, widziałam taką odmianę kilka razy i mam nadzieję, że jest poprawna ;P

      Usuń
  9. "chcę oglądać Twoje nogi,nogi,nogi,nogi..." :D Tak właśnie działa na nas słońce!
    właśnie mi przypomniałaś, że miałam zrobić drugie podejście do herbacianego śniadania miseczkowego. U Ciebie tak gęściutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten rooiboose <3
    Już sobie wyobrażam smak ryżanki na tej herbacie :)
    Ja wolę do szkoły zakładać spodnie , bo u mnie w szkole cały czas siedzimy na przerwie i trochę nie wygodnie by mi tak było chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na herbacie są pysznee <3
    Ja do spódniczek sie przełamuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie widziałam płatków ryżowych u siebie w szafce, więc muszę koniecznie je kupić na następnych zakupach :D

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)