piątek, 23 maja 2014

123-125/ Truskawkowy szał

Na wstępie chcę Was bardzo przeprosić za moją nieobecność, ale mam teraz naprawdę dużo pracy w szkole - w końcu niedługo koniec roku. Postaram się jednak pojawić się co kilka dni, a po zakończeniu najbardziej intensywnych tygodni wszystko wróci do normy... Mam nadzieję, że się na to zgodzicie :)

***

Środa 21.05; 123.

Czekoladowy pudding z kaszki kukurydzianej na zimno, przełożony musem truskawkowym; posypany prażonymi wiórkami kokosowymi i czekoladą

Chocolate pudding made of corn grits with strawberries,  dark chocolate and coconut chips



Deser na śniadanie :)

***

Czwartek 22.05; 124.

Jajko na miękko, habżyki cebulowo-czosnkowe, papryka ze szczypiorkiem; koktajl z domowego mleka jaglanego, banana, truskawek, szpinaku i jagód

A soft-boiled egg, "habżyki", peppers and chives; homemade millet milk with banana, strawberries, blueberries and spinach




Miła odmiana od słodkości. Jeszcze raz dziękuję Patrycji za habżyki - są naprawdę bardzo smaczne :) Wszystkim niezdecydowanym polecam :)

***

Piątek 23.05; 125.


 Bananowo-truskawkowy kleik ryżowy z makiem i białą czekoladą (również w środku)

Banana-strawberry rice pudding with poppy seeds and white chocolate





Odkryłam epickie połączenie maku z białą czekoladą. Szkoda, że ta zawiera laktozę :( i ma dużo bezwartościowych kalorii
Miała być jedna kostka, skończyło się na 3.

9 komentarzy:

  1. Nic sie nie dzieje wazne ze wogole jestes i jak jestes to jest mega pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Cię doskonale! Ja też mam teraz nagonkę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez kolejny tydzień też będę umierać (i kolejny), ale "co tam" - raz się żyje w końcu ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się blog nie jest całym życiem :)
    A pomysł na kleik porywam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i czy mogłabym zapytać się ciebie , jaki zrobiłaś mleko jaglane ?

      Usuń
    2. Opierałam się na przepisie ze smakoterapii, ale tak naprawdę to po prostu zmiksowałam kaszę z przegotowaną wodą, aby miała 'mleczną' konsystencję. Warto dosłodzić do smaku :)

      http://smakoterapia.blogspot.com/2014/02/mleko-jaglane-ulubione.html

      Usuń
  5. ile pyszności tu widzę *-*
    mak i biała czekolada koniecznie muszę spróbować! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie szkodzi, ważne że w ogóle się pojawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nir ma sprawy, normalne, ze cos wypada ;)
    Habzyki juz gdzies widzialam i musze sie w nie koniecznie zaopatrzyc ;)
    Mak i biala czekolada, misze sprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)