niedziela, 25 maja 2014

127/ Kluseczki ze słoika?

Dawno nie jadłam żadnych klusek. Dawno nie jadłam też ze słoika. Czemu by więc tego nie połączyć? :D
 Podobnie jak wczoraj, gorące i parujące miseczki nie wchodziły w grę, a miałam ochotę na takie kluseczki.... Widziałam już gdzieś kluseczki w słoiku, bodajże u Patrycji i pomyślałam... Czemu by nie spróbować? :)
Wzbogaciłam je o budyń czekoladowy.
To był dobry pomysł :D




Wegańskie, ryżowe, bananowo-cynamonowe kluski kładzione na sojowym budyniu czekoladowym w słoikach po domowych powidłach śliwkowym i miodzie lipowym
Vegan rice banana-cinnamon dumplings with chocolate pudding in jars with plum jam and honey





Ech, dzisiaj jeszcze będę męczyć te Sonety.
Nie wiem, czy pamiętacie, ale mam je czytać/recytować. Na razie mnie to specjalnie nie rusza, ale... im bliżej do wtorku tym większe mam obawy. 
Oczywiście, to nie jedyne moje zajęcie. Tak więc - wracam do nauki.
Miłej niedzieli :)


14 komentarzy:

  1. Spróbowałabym z chęcią, bo nie jadłam :)
    Mam nadzieję, że szybko bedziesz chłonęła wiedzę dzisiaj :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałem "dawno nie jadłam też słoika" ... Ubaw po pachy ;D
    Dajesz radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D nie denerwuj się, zobacz jaka w środę wieczorem będziesz szczęśliwa :) miłej ;)

      Usuń
  3. kluseczki w słoiczku są genialne!
    wiem co mówię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą wersją kluseczek zwłaszcza w takie gorące dni <3
    Cieszę się że ci zasmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wierzę, że Ci te sonety nie pójdą, więc nie masz się co stresować ;)
    a wiesz, że nawet miałam ostatnio w planach kluski ze słoika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kluski to przyjemna rzecz :)
      Dziękuję, mam taką nadzieję :)

      Usuń
  6. O takich kluskach to pierwszy raz słyszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, uczysz się Sonetów, tych do Laury Petrarki czy może Mickiewicza? ; )
    a śniadanko wyśmienite!

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego recytowana, życzę po raz kolejny! ;)
    Fajny smak klusek ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. No już kolejna kusi tymi kluskami ze słoika! :D

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)