piątek, 30 maja 2014

130-132/ Moc owoców. The power of fruit.

To był dość ciężki tydzień. Sprawdzian za sprawdzianem - matematyka, biologia, fizyka (mam wrażenie, że zawaliłam :c).... Potem chemia i geografia, piosenka na muzykę (Mazurek 3 Maja hehe, trochę pani się spóźniła ;p) i kilka innych rzeczy... Po wystawieniu ocen naprawdę postaram się po nadrabiać zaległości tutaj.

130



Trusawkowo-kokosowa gryczanka z gorzką czekoladą
Strawberry-coconut buckwheat porridge with dark chocolate

  ***

131





Czekoladowy pudding ryżowy (płatki i kleik) pod sałatką z czerwonych owoców (melon galia, truskawki, arbuz) z miętą
Cocoa rice pudding with red fruit salad and mint

Przysięgam, że pod tymi owocami był pudding! :D

***

 132






Bananowo-sezamowe czekoladowe płatki ryżowe z resztką sezamowej granoli, tahini i truskawkami
Banana-sesame cocoa rice flakes with strawberries, tahini and sesame granola

Dzisiejsze śniadanie chyba najlepsze z całego tygodnia! Odkryłam nową, cudowną symfonię smaków. Epickie połączenie. Banan-sezam-kakao i nic więcej już mi nie potrzeba.

Wspominałam kiedyś, że uwielbiam płatki ryżowe? :)


Lekarze są okropni - po wczorajszym dniu mogę stwierdzić. "Z małe, by wyciąć" "Już pani jest z tym rezonansem?" "To jest za duże, by wyciąć"... Dla większości liczą się tylko pieniądze. Dla większości. Dobrze, że nie dla wszystkich...

Dzisiaj  3 moje koleżanki (może te mi najbliższe) poszły do McDonalds. Chciały, żebym z nimi poszła. Mam poczucie winy. Jednak myślę, że moje sumienie bardziej dawałoby o sobie znać, jeśli bym poszła. I coś tam zjadła. Byłoby gorzej niż po zjedzeniu owocu po południu. O wiele gorzej. Po prostu... nie potrafiłabym. Po prostu nie dałabym rady. One nie rozumieją. Że nie mogę. Nawet jak bym chciała. Nie wiedzą jak to jest... Czuję się okropnie. Od wczoraj. Do tego dochodzi ta druga sytuacja... 

4 komentarze:

  1. u mnie też był ciężki tydzień, na szczęście w końcu weekend! :)
    tez bardzo lubię płatki ryżowe, Twoje wersje są meega <3
    kurczę smutno mi trochę z tego powodu, może wytłumacz im na czym ta sprawa polega? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te sprawdziany, ale poczekaj to już końcówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że sprawdziany poszły dobrze ♥ śniadania zabojczo pyszne ;) rozumiem doskonale te sytuację z mcdonald :(

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie najbliższy tydzień będzie też dość ciężki , ale to już ostatnie maratony sprawdzianów. Damy radę !
    Ja też kocham płatki ryżowe ^^
    Ojj a cóż to za sprawa ?

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)