niedziela, 4 maja 2014

106/ Owsiano-żytnie gofry marchewkowo-kokosowe

Dzisiaj kolejne rodzinne śniadanie :) Zaserwowałam sobie i rodzicom gofry w dość nietypowym (dla nich) połączeniu smaków. Jednak wszyscy uznaliśmy, że smakuje naprawdę dobrze ;)




Gofry kokosowo-marchewkowe z płatków owsianych i żytnich pieczone na oleju kokosowym, podane z ricottą i miodem
Coconut-carrot waffles made of oat flakes and rye flakes, served with ricotta and honey

W rzeczywistości zjadłam jednego gofra z ricottą i miodem (drugiego oddałam mamie), kolejnego z chałwą i trzeciego z domowym dżemem. Tak, zjadłam 3. Jest progres.
Chociaż trochę żałuję, że zjadłam, bo teraz mnie boli trochę brzuch... ale nie bardziej niż wczoraj - wczoraj znowu nasiliły się moje dolegliwości...




Tyle zostało :)

Przepis na dużą porcję gofrów z płatków dodam tutaj ;)
Dzisiaj mam przed sobą dużo nauki. Cieszę się, że byłam na tyle sprytna i odrobiłam wszystko wcześniej, żeby teraz tylko powtarzać do sprawdzianów - z geografii, który pani przekłada już od jakichś 3 tygodni, bo ciągle zapomina skserować i zaległy z biologii - który powinnam pisać w marcu ;p Najpierw ja chorowałam przez 2 tygodnie, potem nauczycielka, potem podczas dni wolnych przepadały nam wszystkie lekcje biologii. 

Od poniedziałku wraca nasz stary plan z początku roku. Przez jakiś czas 1 lekcja z poniedziałku ( a i tak kończymy przed 15 -.-) wpadła nam na 7h we wtorek. Ach, teraz znowu będę mieć 3h matmy jednego dnia :)

Tak więc... ja zmykam do nauki ;) Życzę Wam miłego dnia i całego tygodnia! :)


22 komentarze:

  1. u mnie też dziś wspólne śniadanko z mamą i siostrą!
    pysznie to połączeni! :)
    cieszę się, że walczysz! :)
    milej nauki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest progres i to najważniejsze! Zjadłabym takiego z chałwą... :)
    Oj, widzę, że obie miałyśmy wczoraj dolegliwości żołądkowe :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka córa w domu - rodzice nie mogą narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gofry mniam! ; * Sama bym pewnie z 2 zjadła, bo nigdy jeszcze w takim zestawieniu nie jadłam ; ) Zapraszam : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przepis! Zainspirowałaś nas :)
    Widać, że lubisz zdrowe odżywianie... może po latach zdecydujesz się tak jak i my iść na dietetykę?
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, chociaż jeszcze nie podałam przepisu ;)

      Usuń
  7. Może idź na badania, może masz jakąś alergię pokarmową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie muszę niestety to ignorować, o badaniach nawet nie ma mowy :< Może to i lepiej...

      Usuń
  8. Kokos i marchewka to dobry duet, przecież ;)
    Nie wiem, może ewentualnie (ewentualnie) masz nietolerancję laktozy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te połączenie smaków
    A ze śniadankiem to się zgrałyśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gofffry! Dawno nie robiłam, chyba się na takie do Ciebie wproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rodzinne śniadanko :D Super :) hehe widzę, że zmobilizowałam blogosferę do rodzinnego śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. takiego z chałwą chętnie bym porwała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 godziny matmy jednego dnia ?To ja trzymam za Ciebie kciuki :)
    Porwałabym Ci wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z takimi dodatkami były wyśmienite na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ważne, że zjadłaś! Nie żałuj teraz, bo to nie ma sensu. Ciesz się tym, co jest :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)