niedziela, 18 maja 2014

120. Marchewkowo-kokosowa, pieczona gryczanka

Dziś jest Światowy Dzień Pieczenia, więc w śniadaniu brał udział mój drogi przyjaciel, piekarnik :)
Z okazji dzisiejszego dnia zachęcam Was do zaskoczenia bliskich jakimiś pieczonymi smakołykami, ja mam już coś w planach i być może to Wam pokażę :)









Gryczane ciacho marchewkowo-kokosowe z cynamonem i kawałkami gorzkiej czekolady, podane z domowym dżemem wieloowocowym
 Buckwheat coconut-carrot cake with cinnamon and dark chocolate. Served with homemade jam.






Muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że będzie smakować tak dobrze ;D Koniecznie kiedyś spróbujcie takiej gryczanki :)
Hmm... chyba przywołałam serwetką wiosnę :D


14 komentarzy:

  1. gdybym wiedziała, że dziś taki dzień na pewno też bym odpaliła swój piekarnik:D
    gryczanki jeszcze nie jadłam ale kusisz nią bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze,wygląda niesamowicie! gryczanka jak widzę jest świetna na wiele sposobów :) nawet nie wiedziałam, że taki dzień dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja rano odpaliłam piekarnik nawet nie mając pojęcia, że jest taki dzień dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj takie święto ? :o zszokowałaś mnie ! ten wypiek też pozytywnie mnie zaskoczył :> och i znowu marchewkowo !

    OdpowiedzUsuń
  5. marchewka-gryka-cynamon-miłość
    właśnie miałam w planie dziś jakieś wielkoformatowe ,,coś" piec, chociaż świadoma święta nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejciu ale genialnie <3 Nie widzialam o tym dniu , w kazdym razie u ciebie cudnie uczczone <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Marchewkowo - kokosowa i jeszcze z czekoladą? Pppppyycha <3
    Koniecznie do wypróbowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Błagam, nie kuś mnie marchwią, bo tylko do surowej mam dostęp .... ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, przywołałaś, dziękuję ! <3
    Super Ci to ciacho wyrosło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny przepis! Musimy wypróbować! :)
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  11. połączenie marchewki z kokosem mnie zaciekawiło! apetycznie się to zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to ja świętowałam dzień wcześniej :) A marchew-kokos jest podobno świetnym połączeniem.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)