poniedziałek, 2 czerwca 2014

135/ Waniliowy ryż na mleku

Banan, wanilia, czekolada... Lubię takie proste smaki.





Waniliowy* ryż jaśminowy na mleku z bananem i tartą gorzką czekoladą

Vanilla* rice pudding with banana and dark chocolate


*waniliowe mleko ryżowe i budyń waniliowy/vanilla rice milk and vanilla pudding



Dzisiaj w szkole miałam miłą niespodziankę - nie musiałam pisać kartkówki z geografii, ponieważ pani stwierdziła, że nie muszę ;p Bardzo się z tego ucieszyłam, ponieważ za bardzo to bym się na niej nie popisała xd (czyli wychodziłoby na to, że jednak powinna sprawdzić moją wiedzę).
Za to z chemii dostałam 5 i mam nadzieję, że taka sama będzie ocena całościowa.

Macie jakieś smaczne pomysły na tofu? Myślę nad serniczkiem (tofurnikiem), tak dawno go nie jadłam...


11 komentarzy:

  1. 5 z chemii? Serio? Czemu ja nie jestem ścisłowcem...
    A z tofu to koniecznie zrób makaron z warzywami i tofu smażony w sosie sojowym <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, nigdy nie jadłam ryżu na mleku.. czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ryż na mleku a w szczególności jaśminowy
    Piona ! Też dostałam dziś 5 z chemi : D
    A z tofu proponuję zrobić gotowany tofurniczek lub właśnie pieczony :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kto nie lubi takich smaków? ;) prostota najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie podane. Nie ma to jak wieczorem oglądać takie pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tez zdecydowanie takie smaki odpowiadaja <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ryż jaśminowy czeka już długo w mojej szafeczce na wykorzystanie. Chyba na niego nadszedł czas :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio kupiłam ten ryż, ale jeszcze go nie gotowałam...ładnie podane, sprawia wrażenie takiego delikatnego i leniwego śniadania :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)