piątek, 13 czerwca 2014

142-146/Truskawkowy miks

To był ciężki tydzień, bardzo ciężki. Nie chodzi o szkołę.


Pieczona bananowa, czekoladowa jaglanka z orzeszkami ziemnymi, czereśniami i truskawkami
Baked chocolate-banana millet porridge with peanuts, strawberries, cherries


***




Kokosowy placek owsiany smażony na oleju kokosowym podany z karmelizowanymi (w miodzie) rabarbarem i truskawkami
Coconut oat big pancake with caramelized (in honey) rhubarb and strawberries




***

Truskawkowo-malinowa dwukolorowa (z karobem) owsianka z makiem, jajkiem,  podana z owocami i czekośliwką
Strawberry-raspberry oatmeal with poppy seeds, carob, egg; served with chocolate homemade plum jam and fruit 


***



Czekoladowy krem jaglany bananowo-archaidowy podany z truskawkami
Chocolate banana-peanut millet cream with strawberries






9 komentarzy:

  1. U mnie także goszczą truskawki, ale od ... dwóch tygodni - cieszyć się nimi trzeba! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. wszędzie truskawy :D
    no ale trzeba korzystać póki jeszcze są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja juz sama nie wiem na co sie zdecydowac *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Truskawkowy sezon w pełni u Ciebie! :) Dwa ostatnie przemawiają do mnie najbardziej :)
    Mam nadzieję, że końcówka tygodnia będzie dla Ciebie lżejsza..

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy miewa ciężkie tygodnie! Ale pamiętaj zawsze przychodzi czas, że jest z górki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to dobrze, że ten tydzień dobiega już końca. myślę, że następny będzie dla ciebie o niebo lepszy :*
    ile dobroci! aż moje oczy nie mogą skupić się na jednym śniadaniu ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile śniadań! Każde w zasadzie mi się podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Z początku będzie ciężko, ale później jak z górki :D
    Krem jaglany ♥

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)