sobota, 21 czerwca 2014

155/ Francuskie jagodzianki

Dawno tak długo nie spałam. Chyba mój organizm odsypiał cały rok szkolny ;)

Wczoraj upiekłam jagodzianki - jednak w piekarniku w ogóle się nie rumieniły, więc spędziły tam dużo więcej czasu niż powinny i się spiekły, chociaż wcale tego po nich nie było widać. Na ciepło były po prostu bardzo chrupiące, ale teraz.... jak kamień :p Postanowiłam dać im drugie życie pod postacią tostów francuskich. Trochę zmiękły, ale i tak były chrupiące ;)





Kokosowe tosty francuskie z domowych jagodzianek (smażone na oleju kokosowym) z sosem jagodowym
Coconut french toasts made of homemade blueberry buns with blueberry sauce






Jagody są takie dobre :D



14 komentarzy:

  1. W życiu nie jadłam jagodzianek, a jagody w raz w życiu. Ja śpię 6 i pół godziny do 7 i jakoś ostatnio się budzę, zazdroszczę snu ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wam tych jagód zazdroszczę :D
    No i taki recykling - jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah to dopiero oryginalna wersja :D Jagodzianki są pyyyyycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie super je wykorzystałas i napewno mimo wszystko były bardzo smaczne :) Jesli tylko tego potrzebujesz to spij dobrze bo organizm się regeneruje więc jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle jagód w jednym śniadaniu to ja w życiu nie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak obficie tego sosu dałaś, było na pewno rewelacyjne! ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja wersja francuskich baardzo mi się podoba!
    i te jagody *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. święta prawda! jagody to małe perełki wśród owoców :3
    nie jeden Francuz zdziwiłby się patrząc na to śniadanie! :D pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się taka wersja tostów francuskich :) Jagodyy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Podałabyś przepis na te cudowne jagodzianki, bo sklepowych to nie ruszę ale takie domowe to z chęcią zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to te jagodzianki są trochę nieudane (spieczone), ale nie tylko - zawsze mam problem z ciastem drożdżowym, z każdym przepisem (ale i tak najczęściej korzystam z jednego ;p) - ciasto zawsze się klei, niezależnie od tego, ile mąki wsypię. Jednak mimo tego, zawsze wychodzi :) Jeśli masz chęć, to podam przepis, ale musisz pamiętać, że:
      - ciasto się klei, ale się tym nie martw, przy formowaniu po prostu trzeba podsypywać mąką;
      - jagodzianki nie rumienią się mocno w piekarniku, ale nie trzymaj ich dłużej, bo wyjmiesz z piekarnika kamienie ;p
      Dodam przepis w następnym poście :)

      Usuń
  11. wspaniały pomysł!
    ogólnie bardzo podobają mi się twoje przepisy no i piękne zdjęcia :)
    aha, też uwielbiam cynamon :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)