sobota, 5 lipca 2014

168-169/ Banan, PB, Karob

Przepraszam za moją nieobecność, ponownie. Ostatnio mało czasu spędzam przy komputerze, z telefonem...  Pochłonęły mnie książki, zabawy z psami, bawienie siostrzeńca rodzinne spacery... Lepiej.
 Mimo tego, nadal mam dużo czasu na rozmyślania. Gorzej.

Oba śniadanka z dodatkiem mleka koziego. Brzuch trochę się buntuje, ale mniej niż wcześniej. Przyzwyczaić się trzeba.


PIĄTEK 4 LIPCA, ŚNIADANIE NUMER 168

Totalny comfort food, czyli coś bananowego :) Z dodatkiem kakao oraz - obowiązkowo- ze szczyptą cynamonu!

Bananowe, budyniowe (czekoladowe) płatki ryżowe na kozim mleku z resztką banana, cynamonem i domowymi ciasteczkami z kleiku ryżowego
Banana-chocolate pudding rice flakes with the rest of banana, cinnamon and home-made rice cookies

***

SOBOTA 5 LIPCA,  ŚNIADANIE NUMER 169


Cukiniowe brownie! :D



Owsianka na kozim mleku z bananem, cukinią, kakao, śliwkami (również w środku) oraz miodem
Oatmeal with cocoa, banana, zucchini, plums and honey



***

Wszystko fajnie i w ogóle... ale pewnie zastanawia was tytuł wpisu, który nie pasuje do żadnego śniadania. Otóż, odkryłam nowy smak 'lodów' bananowych - banana nice cream. 
Mrożone banany to najprawdziwszy skarb. Jeśli posiadacie takie w ilości 2, zmiksujcie je razem z łychą masła orzechowego i łyżeczką karobu. Gwarantuję rozkosz, jakiej jeszcze nie zaznaliście :D (dziwnie to zabrzmiało ;p) Są tak dobre, że mama nie wierzyła, że składają się z 3 składników, czyli głównie bananów :D Zakochałam się w nich i mam nadzieję, że skradną również Wasze serca :)

***
Jako, że z zamierzenia nie miał to być blog - śniadaniowiec, czy mielibyście coś przeciwko, gdybym raz na jakiś czas dodała wpis o czymś innym? :)





8 komentarzy:

  1. Mmm same pyszności! <3 Ja nie mam nic przeciwko, czekam na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz o czym tylko chcesz, dla mnie najważniejsze, że jest o Tobie :)
    Oba śniadanka wyglądają znakomicie, ale moje serce wędruje ku cukiniowemu brownie *.* Z tą śliwką to istna rozpusta! :D
    Więcej życia w rzeczywistości - jestem za ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że nie to twoje miejsce <3 ! Pyszne te lody napewno <3 !

    OdpowiedzUsuń
  4. Te lody musiały być genialne, chyba przetestuję na moich rodzicach ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mam co robić i czas spędzam głównie przy komputerze, ech...
    Śniadania świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale miałaś pszne śniadanka!
    a te lody koniecznie muszę zrobić! *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę te lody , chcę bo to zdecydowanie moje ulubione połączenie smaków :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)