sobota, 12 lipca 2014

176/ Piegusek

Ja i moje śniadanie mamy wspólne cechy... między innymi mnóstwo piegów ;p
Dzisiaj  po raz biszkopt z patelni... Okazało się, że nie jadłam jeszcze na śniadanie omleta biszkoptowego, ponieważ gdy moja mama bądź siostra przygotowują sobie omlet... robią to zupełnie inaczej. Ja po prostu robię biszkopt z mniejszej ilości jajek i zamiast piec go w piekarniku, używam patelni :D
Może i nie jest największych rozmiarów, ale wyszedł dość pulchny.


Pełnoziarnisty biszkopt z patelni na białkach z makiem, podany z domowym dżemem wieloowocowym i cynamonem
Wholewheat sponge cake on egg whites from pan served with home-made jam and cinnamon



Przepraszam za kiepskie zdjęcia, ale te naprawdę wyglądały najlepiej :<


7 komentarzy:

  1. Kocham te grubaski! :D Twój jest apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda naprawdę fajnie serio i super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo wygląda i musi być pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie piękny ci wyszedł i już no i najważniejsze szybciej zrobiony i szybciej brzuszek został nakarmiony ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uwielbiam piegi i cholernie Ci ich zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)