sobota, 2 sierpnia 2014

197/ Cynamon z kokosem

Przepraszam za te wczorajsze ostatnie słowa... Może nie powinnam o tym pisać na blogu.



Cynamonowo-kokosowa* owsianka na soku jabłkowym z domowym ciasteczkiem i brzoskwinią ufo
Cinnamon-coconutporridge with apple juice, home-made cookie and saturn peach

*gotowana z laską cynamonu i mąką kokosową (uwielbiam ją!)





Brzoskwinie paraguayo są ponoć krzyżówką jabłka ze zwykłą brzoskwinią. To połączenie smakuje całkiem nieźle :) Mój tata się nimi zajada! Musimy kupować je hurtowo, bo potrafi zjeść kilka na raz.




5 komentarzy:

  1. Tak smutno mi gdy czytam o twoich problemach... Nie wiem czy ja byłabym taka silna jak ty, wytrwałości Ci życzę i powodzenia... z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przykre to co się dzieje ale jak piszesz - trzeba być dobrej myśli i wiary! Mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie już tylko coraz lepiej. Musisz pokazać, że jesteś silna to i tata będzie, kochana :)

    Jadłam te brzoskwinie i muszę stwierdzić, że smaczne ale nic nie pobije tych naszych, Polskich!

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rację, najważniejsze, żeby się nie poddawać!
    a owsianki na soku jeszcze nie próbowłam! :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, z calego serca zycze Ci, zeby wszystko Ci sie ulozylo..
    Tak dlugo walczysz i mam nadzieje, ze bedziesz miala sile, zeby dalej sie z tym mierzyc. Jestesmy z Toba...
    Sniadanie rewelka <3

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)